Onderwerp: Kerstengeltje hangt gouden bloemen in de kerstboom

Deze taart is een beetje rommelig. De laatste twee taarten krijg ik niet strak. De plooien kreeg ik in het begin veel mooier glad. Wat doe ik verkeerd?
De kerstengel heeft nu meerdere ogen gehad, maar ze blijven een beetje bollig... Verder wel tevreden, hoor!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VXPXZTA4.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EUWBIAI8.jpg

De smalle band om de boel de camoufleren, heb ik hier gezien. Wat een leukerd, h

2

Re: Kerstengeltje hangt gouden bloemen in de kerstboom

Ik vind het een hele leuke taart geworden!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

3

Bij bolle ogen kan het helpen eerst kuiltjes te maken op de plek van de ogen. Dan gaan ze niet uitsteken.
Leuke taart!

4

Leuk hoor!

Groetjes Barbara

5

wat leuk gedaan zeg!

Liefsss Sandy, www.taartenzooi.hyves.nl en voor de jonge mama's onder ons www.moederwordenvoorje25ste.nl

6

Ik vind hem heel leuk geworden!

7

Wat een schatje!

Groetjes Notje

8

Ook al zo leuk.

9

Dit vind ik echt een schatje, heel leuk ontwerp :)

en wat betreft tips: gewoon meer ervaring opdoen, dan gaan die vouwen vanzelf minder worden (maar dat wil je niet horen ;) ) Mijn belangrijkste truc om vouwen te voorkomen is de lap ruim genoeg uitrollen, dan is het veel gemakkelijker om de vouwen weg te werken. En niet te dun uitrollen, want dan scheurt of breekt je fondant/marsepein zo snel dat je dreigende vouwen niet goed kunt herstellen.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

erg leuk lief en mooi taartje!!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!