Onderwerp: kerstman in bad samen met k3
Ok maar dan in 2 verschillende taarten..
Hier de 'snelle' tobbe, helaas ging heb ik hem voor niets gemaakt, de geplande visite kon gisteren niet komen vanwege het slechte weer. Nu gaan de klanten in de kapperszaak van mijn vader maar genieten van een stukje taart.
Verder had ik nog een vraagje voor een k3 MET josje taart. Omdat het erg druk was kon ik alleen de taart maken als het met een frosty plaatje mocht (Dank Kwebbel voor het printen, ik moet snel gaan spelen met mijn printer om te kijken wat hij allemaal kan).
En vandaag nog even geboortecupcakes gemaakt (belde net de moeder van de opdrachtgeefster of ik ze even kon invriezen, ze ligt nu te bevallen in het ziekenhuis dus haar vriend kan ze niet komen halen).
En als klap op de vuurpijl mocht ik ook nog een kleine bruidstaart (hij is 12 cm hoog geworden) maken voor mensen die morgen gaan trouwen. Deze taart krijgen ze als verrassing. Ze doen er niets aan, maar een taartje hoort er toch wel bij..
Zo morgen ff een dagje geen taart!!! Woensdag mag ik weer, dan ga ik stoeien met de kersthond van Anneke..
TAART in huis