1

Onderwerp: kerstman in bad samen met k3

Ok maar dan in 2 verschillende taarten..

Hier de 'snelle' tobbe, helaas ging heb ik hem voor niets gemaakt, de geplande visite kon gisteren niet komen vanwege het slechte weer. Nu gaan de klanten in de kapperszaak van mijn vader maar genieten van een stukje taart.

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/tobbe_kerstman.JPG

Verder had ik nog een vraagje voor een k3 MET josje taart. Omdat het erg druk was kon ik alleen de taart maken als het met een frosty plaatje mocht (Dank Kwebbel voor het printen, ik moet snel gaan spelen met mijn printer om te kijken wat hij allemaal kan).

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/k3_taart.JPG

En vandaag nog even geboortecupcakes gemaakt (belde net de moeder van de opdrachtgeefster of ik ze even kon invriezen, ze ligt nu te bevallen in het ziekenhuis dus haar vriend kan ze niet komen halen).

En als klap op de vuurpijl mocht ik ook nog een kleine bruidstaart (hij is 12 cm hoog geworden) maken voor mensen die morgen gaan trouwen. Deze taart krijgen ze als verrassing. Ze doen er niets aan, maar een taartje hoort er toch wel bij..

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/bruidshart.JPG

Zo morgen ff een dagje geen taart!!! Woensdag mag ik weer, dan ga ik stoeien met de kersthond van Anneke..

groeten, Bianca
TAART in huis

Re: kerstman in bad samen met k3

Wat een mooie taarten! Je had me wel even in vewarring hoor;-) ik dacht al aan een badtobbe met alle K3 meisjes en de Kerstman gezellig dicht tegen elkaar ;-)

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

o je tobbe is leuheuk!!!!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4 Laatst bewerkt door kwebbeltje (22-12-2009 15:06)

jaaaaa, daar is de dikbuikige kerstman, je hebt het leuk gedaan !!! :Y

vergat er helemaal bij te vermelden dat ik je andere taarten natuurlijk ook heel erg leuk vind, de witte is helemaal schitterend!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

echt superleuk gedaan, waarmee maak je die wite "golfjes"in het water?

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

6

Hele mooie taarten....

7

Liekie schreef:

dat is icing.. gewoon in een spuitzakje en dan een beetje over je taart heen en weer gaan

groeten, Bianca
TAART in huis

8

mooi!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

9

Prachtige taarten, die witte wauw. Ben nu zelf voorbereidingen aan het treffen voor een witte bruidstaart, vind ik zo mooi, helemaal 1 kleur.

10

Hele mooie taarten ik vindt de witte erg chique!

11

Post schreef:
Liekie schreef:

dat is icing.. gewoon in een spuitzakje en dan een beetje over je taart heen en weer gaan

oke! dankje:D
Maarreh...maak je dan zo'n klein beetje icing???? Beetje veel gedoe voor zo'nklein beetje niet?

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

12

leuke taarten

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

13 Laatst bewerkt door severn (22-12-2009 09:31)

Wa een leuke taarten, vooral je bruidstaartje vind ik erg mooi.....prachtige rozen!
Met de kersthond komt het vast goed hoor!! :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

14

De tobbe is echt heel leuk. Mooi bruidstaartje ook.

15

Liekie schreef:
Post schreef:
Liekie schreef:

oke! dankje:D
Maarreh...maak je dan zo'n klein beetje icing???? Beetje veel gedoe voor zo'nklein beetje niet?

Ik heb nog een pot kant en klare icing.. stond hier een hele tijd maar werkte er nooit mee, maar het is toch wel heel handig!!

groeten, Bianca
TAART in huis

16

Wat een mooie taarten heb je weer gemaakt. En wat een hoeveelheid. Prachtig vooral je bruidstaart. Wat een hoge zeg van 12 cm had je er groeipoeder doorgedaan of zo ;)

17

Ooooooooooh wat zijn je taarten mooi, maar vooral je kerstman is :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole