Onderwerp: Wie heeft er een tip voor een chocolade kersttaart recept?
Ik heb als idee in mijn hoofd om voor de kerst een chocolade taart te bakken met het kapsel van chocolade en wil deze met ganage overgieten maar dan van witte chocolade die ik een ijsblauwe kleur wil geven en daarover ik met witte marsepein het bovenop bekleden alsof er een sneeuwlaag overligt. Kunnen jullie mij nog volgen??? 
Nu is mijn vraag is mijn idee mogelijk? En hebben julle een tip welk recept ik daarvoor het best kan gebruiken?
Ik zat als kapsel een beetje te denken aan een smaak van een chocolade muffin en zag het recept van Jozien (als ik het goed schrijf, dus de moderator) maar weet niet of dit mogelijk is voor de taart die ik ingedachte heb. En bovendien heb ik alleen (nog maar) een springvorm.
Tevens denk ik niet dat je dan nog zo'n taart moet vullen of wel?
Nou meiden, ik zie graag jullie idee
Die chocolate mud cake is heerlijk! Maar als je een muffin-achtige cake zoekt, is ie misschien wat zwaar (letterlijk en figuurlijk...) Ik zou in dat geval een cakebeslag maken met cacao en wat chocoladestukjes door het beslag roeren. Of je die nog wilt vullen is een kwestie van smaak. Mud cake vul ik zelf nooit, maar ik weet dat veel mensen dat ook heerlijk vinden.