26

Re: Best wel trots, eindproject Wilton 3

Hey Anja,

Ziet er goed uit zeg, wauw!! Niet mijn ding hoor, ik boetseer liever, maar ik vind dit echt heel knap.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

27

Ook niet mijn smaak maar je hebt hem prachtig gemaakt!

28

schitterend

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

29

Prachtig!!!

Groetjes Megny...^_^

30

Het is ook niet mijn stijl maar hij ziet er wel top uit.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

31

Prachtig

32

ziet er netjes uit zeg! mooi!

groetjes José

33

kamta2000 schreef:
AnjaH schreef:
kamta2000 schreef:

Erg goed gelukt hoor... ik mag in januari/februari beginnen met Wilton 3 en heb er onwijs veel zin in. Al is het veel huiswerk haha.
Heb je hem nou zelf opgegeten?

Ik heb hem aan een kennis gegeven die 25 jaar getrouwd is deze week. Dus zij blij, ik blij! ;)

Wat een mooi gebaar! Wat heb je er als vulling in zitten? Zit zelf al na te denken wat er in te doen. Moet namelijk eerst een uur rijden met de taart, voordat ik op de plaats van bestemming ben. Dan de wilton 3 les doen en dan nog eens een uur terug naar huis. Dus zou wel niet zo veel bijzonders in kunnen, alhoewel het nu winter is.

Omdat de taart een paar dagen langer bewaard moest blijven, heb ik hem van cake gemaakt (amandelwondercake en stroopwafelcake), gevuld met amaretto bc en de andere met caramel bc en beide met kersenjam.

Dit is dus lang buiten de koelkast houdbaar en dat moet dus geen probleem zijn met transport. Je kunt ze namelijk uit elkaar halen.

Veel plezier met je cursus, het is echt heel erg leuk om te doen!

34

Ik vind 'm erg mooi. Ik vind je basiskleur heel mooi, welk kleurtje is dat?

"Life begins where your comfortzone ends."

35

Sjakkie schreef:

Ik vind 'm erg mooi. Ik vind je basiskleur heel mooi, welk kleurtje is dat?

De basiskleur is wit ;) van Bakels (uit de emmer)!