Onderwerp: Best wel trots, eindproject Wilton 3
Gisteren hadden wij de laatste avond van de Wilton 3 cursus en dit was het eindresultaat........... Niet mijn stijl maar wel heel leuk om te doen en ik vond hem ook nog best wel aardig gelukt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Best wel trots, eindproject Wilton 3
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren hadden wij de laatste avond van de Wilton 3 cursus en dit was het eindresultaat........... Niet mijn stijl maar wel heel leuk om te doen en ik vond hem ook nog best wel aardig gelukt
Het is ook niet mijn stijl, maar ik vind hem wel heel mooi gemaakt
Mooi hoor, daar mag je zeker trots op zijn
Het is wel heel erg mooi gemaakt hoor :-)
mooi en mooie rozen!
Nou ik hou er wel van, echt heel erg mooi zeg!!!
De stijl is echt Amerikaans en erg klassiek, maar toch vind ik hem wel heel erg mooi. Ja, dat ruffle-randje zo op deze manier wil ik ook wel 's proberen. De oubolligheid spat daar vanaf, maar daar zie ik de humor dan wel weer van in.
Zeker aardig gelukt. Ziet er prachtig uit.
Wauwie ik vind hem echt prachtig.
Lekker tutig, maar mooi gedaan! Ik ga ook Wilton 3 doen in het nieuwe jaar. Heb dus nu een beetje een idee wat het eindresultaat gaat worden.
mooi gedaan, ik vind de taart prachtig
Wauw!!
Mooi gemaakt hoor!!!!
Het ziet er wel mooi uit!!!!
Wowie! Ben erg onder de indruk! Op naar die bruidstaart, ha ha!
Wow, heel mooi!
ik vind hem super mooi ! wil zelf zo graag ook een wilton cursus doen ! alleen zit niet echt iets in de buurt ...
Erg goed gelukt hoor... ik mag in januari/februari beginnen met Wilton 3 en heb er onwijs veel zin in. Al is het veel huiswerk haha.
Heb je hem nou zelf opgegeten?
Prachtige rozen
Erg goed gelukt hoor... ik mag in januari/februari beginnen met Wilton 3 en heb er onwijs veel zin in. Al is het veel huiswerk haha.
Heb je hem nou zelf opgegeten?
Ik heb hem aan een kennis gegeven die 25 jaar getrouwd is deze week. Dus zij blij, ik blij!
Fantastisch gemaakt zeg! Echt heel erg mooi!
heel mooi gemaakt...vindt je rozen ook helemaal super
Terecht trots: knap en mooi gemaakt (maar ook niet mijn stijl).
kamta2000 schreef:Erg goed gelukt hoor... ik mag in januari/februari beginnen met Wilton 3 en heb er onwijs veel zin in. Al is het veel huiswerk haha.
Heb je hem nou zelf opgegeten?Ik heb hem aan een kennis gegeven die 25 jaar getrouwd is deze week. Dus zij blij, ik blij!
Wat een mooi gebaar! Wat heb je er als vulling in zitten? Zit zelf al na te denken wat er in te doen. Moet namelijk eerst een uur rijden met de taart, voordat ik op de plaats van bestemming ben. Dan de wilton 3 les doen en dan nog eens een uur terug naar huis. Dus zou wel niet zo veel bijzonders in kunnen, alhoewel het nu winter is.
Ik had je taart al gezien op de cursusavond zelf, maar je hebt hem nu ook mooi gefotografeerd, vanavond zet ik de mijne er ook op. Het is jammer dat de cursus is afgelopen en als ik terug kijk vond ik Course 2 & 3 het leukst.
Wat een mooi gebaar! Wat heb je er als vulling in zitten? Zit zelf al na te denken wat er in te doen. Moet namelijk eerst een uur rijden met de taart, voordat ik op de plaats van bestemming ben. Dan de wilton 3 les doen en dan nog eens een uur terug naar huis. Dus zou wel niet zo veel bijzonders in kunnen, alhoewel het nu winter is.
Je mocht ook een dummy taart maken met de eindopdracht als je even geen echte taart op of kwijt kan.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Best wel trots, eindproject Wilton 3