Nou ik haal hem weer ff naar boven 
Ik smeerde eigenlijk nooit met een dijkje! Maar nu zei mijn vriend dat ik er meer vulling in moest doen omdat dat lekkerder is, jajaja haha!
Maar goed dat heb ik nu dus 3x gedaan en ben absoluut NIET tevreden over mijn taarten! Ik heb ze dan ook lekker niet geplaatst hier! Ze zijn helemaal niet meer strak!
Zodra ik mijn taart heb afgesmeerd dan is hij heel mooi recht en strak net als anders maar tijdens het bekleden en decoreren wordt hij aan de zijkanten toch echt ronder.... zo'n uitzak idee! Dat toch me vulling tegen de marsepein aandrukt en dat de taart niet meer van die rechte zijkanten heeft... Snappen jullie wat ik bedoel?
Voorheen deed ik het net als Etspaghet en dat ging prima! Dan had ik echt de strakste taarten waar ik echt super trots op was.. maar nu is dat dus minder.
Dus ik ga het of weer op de ouderwetse manier doen of jullie moeten een gouden tip hebben. Nu is het ook nog zo dat ik straks mijn eerste taart met dijkje ga proeven... dus dan kan ik gelijk een vergelijking maken met wat ik nu echt lekkerder vind...
Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op
www.taartjesvanmariska.hyves.nl