1 Laatst bewerkt door Gwenneke (08-12-2009 08:47)

Onderwerp: Sara taart

Hierbij mn 3de taart en tevens eerste opdracht. Vind het allemaal erg spannend. Dacht dat hij vandaag rond 5 uur zou worden opgehaald, maar moest ineens toch in de ochtend al. Dus ach dan maar een nachtje doorgaan! Geen probleem, ga ik zo toch lekker slapen :P

Bovenste taart is gevuld met 2 lagen mergpijpencreme, en de onderste met verse aardbeienmousse met een dun laagje aardbeienjam eronder (ook 2 lagen). Waren erg lekker!

Vond het een ramp taart. Hoe het nou kwam, ik weet het niet, lag het aan mij, lag het aan mn nieuwe bakpannen, lag het aan het andere soort fondant, lag het aan mn merenguecreme? Kreeg m heel slecht afgesmeerd, en je zag dus de lagen door de fondant heen. Lag het eraan dat het biscuit te vers was?
Maar vind het nu wel meevallen als ik hem zo zie. En die letters!! Wat een hel zeg, maar dat is ook te zien, kreeg ze niet strak.

En hij is net opgehaald. Ze vonden hem super en ver boven verwachting. Ben toch wel stiekem een beetje trots, het is tenslotte pas mn 3de. Heb weer een hoop geleerd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MLAPE3TB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-U43E6DJ8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3CLUQVOC.jpg

Zo en nu ga ik lekker slapen! Weltrusten!

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

2

Re: Sara taart

*Sssstt, zachtjes praten; Gwenneke slaapt nog*

(Fluisterstem:) Hij is hartstikke goed gelukt, zeg! Leuk!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

fluister fluister, die prachtige sara van gwenneke gezien? fluister fluister h

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

4

Wat een super Sara.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

5

Niet te geloven, je 3e taart? Wouw

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

6

Jij hebt het echt in de vingers!!!1
Gaaf gepuzzeld hoor, die oma.

pluk de dag!

Echt een hele leuke oude oma!!!

Ik vind hem geweldig leuk geworden! Ik hoop dat je na al die inspanning een beetje lekker hebt kunnen slapen! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

9

Oma kan trots zijn

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

10

Helemaal leuk, knap hoor en dat voor een 3e. Ik heb er pas 2 gemaakt, durf het nog niet aan om te puzzelen en een stapeltaart lijkt mij helemaal spannend.

11

Haha stelletje mafkezen hier ook he :P  Ik heb heerlijk uitgeslapen, hoefde pas om half 6 een paar uurtjes te werken.

Ik moet wel bekennen dat ik wat klei ervaring heb, ik maakte vroeger altijd dreutels (kennen jullie die nog? bos trollen) dus wat dat betreft heb ik al vaardigheid. Ik puzzel ook eigenlijk niet maar doe het uit de losse hand.

Een stapeltaart maken is niet spannend hoor, gewoon goed stutten en dan kan er niks mis gaan. Dit was ook mijn eerste. Gewoon lekker proberen! Wat hebben we toch een fijne hobby.

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

12

Leuk gedaan!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

13

Ik vind je puzzeltje echt super mooi gelukt!! Maar of ik blij zou zijn met dit puzzeltje over 10 jaar.:|

Groetjes San