Onderwerp: Sara taart
Hierbij mn 3de taart en tevens eerste opdracht. Vind het allemaal erg spannend. Dacht dat hij vandaag rond 5 uur zou worden opgehaald, maar moest ineens toch in de ochtend al. Dus ach dan maar een nachtje doorgaan! Geen probleem, ga ik zo toch lekker slapen
Bovenste taart is gevuld met 2 lagen mergpijpencreme, en de onderste met verse aardbeienmousse met een dun laagje aardbeienjam eronder (ook 2 lagen). Waren erg lekker!
Vond het een ramp taart. Hoe het nou kwam, ik weet het niet, lag het aan mij, lag het aan mn nieuwe bakpannen, lag het aan het andere soort fondant, lag het aan mn merenguecreme? Kreeg m heel slecht afgesmeerd, en je zag dus de lagen door de fondant heen. Lag het eraan dat het biscuit te vers was?
Maar vind het nu wel meevallen als ik hem zo zie. En die letters!! Wat een hel zeg, maar dat is ook te zien, kreeg ze niet strak.
En hij is net opgehaald. Ze vonden hem super en ver boven verwachting. Ben toch wel stiekem een beetje trots, het is tenslotte pas mn 3de. Heb weer een hoop geleerd.
Zo en nu ga ik lekker slapen! Weltrusten!