1 Laatst bewerkt door chanttie57 (05-12-2009 16:45)

Onderwerp: Please Mister Rabbit, don't shoot me!!!

Vorige week werd ik staande gehouden op het schoolplein of ik alsjeblieft wat wilde maken voor haar schoonvader. Haar schoonvader hield van jagen en was gek van marsepein, maar ze wist niets te vezinnen, totdat ze ineens aan mij moest denken.

Of ik wat wilde maken als verrassing voor haar schoonvader. Hij was jager, en of ik niet iets kon verzinnen met dit thema. Ja leuk!!! Moet lukken, alleen viel het niet helemaal  mee, totdat ik ineens bedacht dat ik het ook kon omdraaien. In plaats van de jager die op konijntjes aan het jagen is, bedacht ik: Misschien kan het konijntje wel op de jager jagen.

Omdat ik echt iets geks wilde heb ik het boek erbij gepakt van Debby Brown, en in plaats van de wortelberg als taart,  heb ik het helemaal van marsepein gedaan, want er hoefde geen taart bij.

Gisteravond tot 01.00 uur bezig geweest, kreeg het eerst niet voor elkaar, maar toen ik eenmaal bezig was, ging het wel.

Toen ze het vanochtend kwam ophalen, kwam ze niet meer bij, en ze vond het helemaal geweldig, ze zei: Dit is nu echt zonde om op te eten, :lol: maar ze ging het wel verstoppen en schoonpapa kreeg het pas aan het einde van de avond.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-T36TATMJ.jpg

De jager in angst...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BIQ3SRHA.jpg

Bugs Bunny in zijn wortelberg met jachtgeweer
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BPW6CXZO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8NEFRXN6.jpg

Ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig wat de ontvanger vanavond zegt.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Please Mister Rabbit, don't shoot me!!!

wat een geweldig leuke creatie hoe verzin je dat toch steeds
zeker zonde om op te eten

3

wat gaaf gemaakt !!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

4

superleuk !!!

groetjes José

5

Buiten dat ik rood een rare kleur vind voor een jachttenue vind ik het een geweldig leuke creatie!

6

Nutella schreef:

Buiten dat ik rood een rare kleur vind voor een jachttenue vind ik het een geweldig leuke creatie!

Dank je!!, het is niet echt rood hoor, maar ik vond bruin zo somber worden, dus vandaar, maar je hebt gelijk hoor!! Zou niet graag gaan jagen met deze man.. maarre nu snap je natuurlijk wel waarom er op hem gejaagd wordt, hij was natuurlijk te opvallend.. :lol:

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

wat heb je dat super leuk gedaan! Ik snap dat je klant er heel blij mee was! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

8

Wat geweldig mooi bedacht

Groetjes Barbara

9

Heel erg leuk bedacht en gemaakt. Die gaat vast niet opgegeten worden.

Groetjes, Elly

10

heeeel gaaf en leuk :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

Echt, echt zoooooooo leuk h

Vele en lieve groetjes Nicole

12

Mooi geboetseerd, leuk bedacht!

13

Erg leuk bedacht en verzonnen! Zeker om dat dat jagen nou niet meteen een heel gezellig onderwerp is wat mij betreft...

Maarreh, over dat jachttenue: volgens mij dragen jagers toch wel vaak iets roods/oranjes om te zorgen dat als ze met een groep jagen ze niet elkaar voor wild aan zien... dus misschien is het zo gek nog niet! (en vrolijker natuurlijk ;) )

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

14

Hij is super leuk zeg.

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

15

Heel gaaf Chantal.

misschien er iets...... eerder mee beginnen ????

dan kan je weer eens op tijd naar bed.

groet bart

16

Heel gaaf gedaan.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

17

mpbart schreef:

Heel gaaf Chantal.

misschien er iets...... eerder mee beginnen ????

dan kan je weer eens op tijd naar bed.

groet bart

:lol Ja is misschien wel een optie, was er ook wel op tijd mee begonnen, maar de inspiratie wou niet..dus tot 22.00 uur aan het kl..geweest en toen ineens, ging het vanzelf, ha ha.

18

Superleuk!

Groetjes,
Marja

19

Nou, wat mij betreft kan de ontvanger alleen maar heel blij zijn dat er iemand is die dit voor hem gemaakt heeft! Ik vind dat je 't super hebt gemaakt, vind 't alleen al knap dat je 't zo bedenken kan, echt hoor! En dan ook nog uit je vingers vandaan toveren, ik maak even een buiging!

"Begin de dag met een dansje..."

20

ooo echt superleuk gemaakt zeg

21

h

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

22

Wat superleuk bedacht :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

23

Kreeg gisteren een telefoontje van de ontvanger, althans zijn vrouw belde, en ze vond het helemaal geweldig!! Ze was zo enthousiast erover, en haar man, die helemaal verzot is op marsepein, durft het niet aan te snijden, want hij vindt het zonde om op te eten. :Y .

Maar hun hebben een eigen aspergeboerderij, en elk jaar hebben ze een thema, vorig jaar was het kleding en dit jaar praline's en chocolade, en ze willen volgend jaar iets doen met marsepein. Dus of ik misschien interesse had en of er over na wilde denken om demonstraties wilde geven op de open dag op hun boerderij.

Dus een groter compliment kan ik me niet bedenken!! En in januari nemen we weer contact op, en gaan we om de tafel zitten om te zien of we het een en ander kunnen rondkrijgen. Heb er eigenlijk al heel veel zin in, en hoef er eigenlijk niet meer over nadenken, :lol:

24

he dat is super chantal..
enne hij is geweldig geworden..:D

25

:-Dhij is leuk

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!