Onderwerp: Please Mister Rabbit, don't shoot me!!!
Vorige week werd ik staande gehouden op het schoolplein of ik alsjeblieft wat wilde maken voor haar schoonvader. Haar schoonvader hield van jagen en was gek van marsepein, maar ze wist niets te vezinnen, totdat ze ineens aan mij moest denken.
Of ik wat wilde maken als verrassing voor haar schoonvader. Hij was jager, en of ik niet iets kon verzinnen met dit thema. Ja leuk!!! Moet lukken, alleen viel het niet helemaal mee, totdat ik ineens bedacht dat ik het ook kon omdraaien. In plaats van de jager die op konijntjes aan het jagen is, bedacht ik: Misschien kan het konijntje wel op de jager jagen.
Omdat ik echt iets geks wilde heb ik het boek erbij gepakt van Debby Brown, en in plaats van de wortelberg als taart, heb ik het helemaal van marsepein gedaan, want er hoefde geen taart bij.
Gisteravond tot 01.00 uur bezig geweest, kreeg het eerst niet voor elkaar, maar toen ik eenmaal bezig was, ging het wel.
Toen ze het vanochtend kwam ophalen, kwam ze niet meer bij, en ze vond het helemaal geweldig, ze zei: Dit is nu echt zonde om op te eten,
maar ze ging het wel verstoppen en schoonpapa kreeg het pas aan het einde van de avond.

De jager in angst...
Bugs Bunny in zijn wortelberg met jachtgeweer

Ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig wat de ontvanger vanavond zegt.

)