Onderwerp: bowlingtaart, hello kitty, sinterklaas
Deze bowlingtaart mocht ik maken voor de moeder van een collega. Erg leuk om te doen! Alleen die kegels vielen nog behoorlijk tegen, had je een mooie kegel, werd de 2e compleet anders..... Gelukkig vond mijn collega het juist mooi dat je kon zien dat ze zelf gemaakt zijn 

Een Hello Kitty taart voor mijn nichtje Veerle. De Hello Kitty had ik al eerder gemaakt tijdens de eerste puzzelworkshop die ik gaf. Daarna het plaatje in de vriezer gedaan en gewacht tot 29 november. Het erop leggen en ontdooien ging super!

3 sinterklaas workshops heb ik gegeven en we hebben 3 keer de zak van sinterklaas gemaakt. Ze zijn allemaal super geworden!
Dit zijn er 2 van mezelf:
De 1e heb ik gemaakt als geboortetaart voor Bram, gevraagd als opdracht en de 2e taart hebben we op 5 december opgesmuld bij mijn ouders. Dat was ook de laatste van de 3 en ik was het een beetje beu dus ben me uit gaan leven op verschillende soorten pakpapiertjes en strikjes 
De sinterklaastaarten zijn allemaal gevuld met speculaascr
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~