1

Onderwerp: bowlingtaart, hello kitty, sinterklaas

Deze bowlingtaart mocht ik maken voor de moeder van een collega. Erg leuk om te doen! Alleen die kegels vielen nog behoorlijk tegen, had je een mooie kegel, werd de 2e compleet anders..... Gelukkig vond mijn collega het juist mooi dat je kon zien dat ze zelf gemaakt zijn ;)

http://www.creataart.nl/mediapool/76/767857/images/eigenafbeeldingen.2/495887129.JPGbewerkt.jpg

Een Hello Kitty taart voor mijn nichtje Veerle. De Hello Kitty had ik al eerder gemaakt tijdens de eerste puzzelworkshop die ik gaf. Daarna het plaatje in de vriezer gedaan en gewacht tot 29 november. Het erop leggen en ontdooien ging super!

http://www.creataart.nl/mediapool/76/767857/images/eigenafbeeldingen.3/495887172.JPGbewerkt.jpg

http://www.creataart.nl/mediapool/76/767857/images/eigenafbeeldingen.3/495887176.JPGbewerkt.jpg

3 sinterklaas workshops heb ik gegeven en we hebben 3 keer de zak van sinterklaas gemaakt. Ze zijn allemaal super geworden!
Dit zijn er 2 van mezelf:
De 1e heb ik gemaakt als geboortetaart voor Bram, gevraagd als opdracht en de 2e taart hebben we op 5 december opgesmuld bij mijn ouders. Dat was ook de laatste van de 3 en ik was het een beetje beu dus ben me uit gaan leven op verschillende soorten pakpapiertjes en strikjes ;)
De sinterklaastaarten zijn allemaal gevuld met speculaascr

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: bowlingtaart, hello kitty, sinterklaas

ze zijn prachtig!! stuk voor stuk

3

Erg leuk!

4

Waw die zakken van Sinterklaas zien er GEWELDIG uit

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

5

Superleuk!

6

Wat een prachtige serie.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

7

die roodkapje is echt geweldig! ( de rest ook, maar roodkapje vind ik echt super )

8

Wat een supermooie taarten, superstrak en ik vind je letters zo mooi van Bram zn zak, welke zijn dit?

9

linda1 schreef:

Wat een supermooie taarten, superstrak en ik vind je letters zo mooi van Bram zn zak, welke zijn dit?

Dat zijn deze:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2814

Vind ze zelf ontzettend mooi, maar ook ontzettend lastig ;)

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

10

heeeele leuke mooie taarten

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

Oke bedankt, zet ik op mijn verlanglijstje!

12

Roodkapje is echt heel erg mooi geworden!
Maar ook de zakken zijn super. Wil je vertellen hoe je deze hebt gemaakt. (jaja goede voorbereiding is het halve werk, alvast voor volgend jaar dus!)

Enjoy!

13

Mooi hoor, stuk voor stuk plaatjes. En wat glimt die bowlingbal goed zeg...net een echte mini!

Het leven is verrukkelijk.....en taart trouwens ook!

14

rosajati schreef:

Roodkapje is echt heel erg mooi geworden!
Maar ook de zakken zijn super. Wil je vertellen hoe je deze hebt gemaakt. (jaja goede voorbereiding is het halve werk, alvast voor volgend jaar dus!)

Ik heb de 20 cm blanda schaal ervoor gebruikt en dan een lap fondant in de lengte uitgerold en deze er omheen gevouwen. Zorgen dat je de bovenkant meteen naar buiten vouwt zodat er geen botercr

15

Vis1978 schreef:

Mooi hoor, stuk voor stuk plaatjes. En wat glimt die bowlingbal goed zeg...net een echte mini!

Die is helemaal gepoedert met glitter dust ;)

16

Wat een leuke taarten. In vind Roodkapje geweldig!

17

Erg mooie taarten zeg.

18

ze zijn echt allemaal prachtig, dat bowlingaartje vind ik echt super origineel! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

19

Ze zijn echt super mooi!!!
wow..

20

Wauw, wat een prachtige taarten! Vind ze stuk voor stuk geweldig! Je bowling taartje vind ik super orgineel, en die bowlingbal....tis net echt!

Ik vind die vlag van Nijntje achter het vliegtuig erg leuk op je taart gemaakt! Die tip sla ik even op ;)

De 2e zak lijkt wel van leer, prachtig!

Mijn complimenten hoor!

Groetjes San

21

mooie taarten hoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

22

Sannn schreef:

De 2e zak lijkt wel van leer, prachtig!

:lol:

Mijn zusje zei heel eerlijk dat ze de taart niet mooi vond, ze vond het meer op een grote donkere drol lijken..... Ik vond het zelf wel meevallen ;)

23

Mooie taarten!