mamandy77 schreef:Wat een leukerd, en de laatste taart voorlopig... nou het is er niet aan af te zien hoor.
En je bent hoogzwanger, tot hoe lang is het je nog makkelijk afgegaan dan?
Wij zijn ook weer bezig voor een 2e en vraag me toch wel eens af v.a. wanneer ik dan bep. bestellingen zou moeten gaan weigeren als het zover is...
Het is afhankelijk van hoe je, je voelt. De eerste maanden van mijn zwangerschap was mijn agenda helemaal volgeboekt want ik had geen zwangerschap meer verwacht. Ik had best wel veel bruidstaarten en workshop staan. Gelukkig voelde ik me goed, ik had alleen last van vreetbuien. Na de vakantie had ik veel minder workshop ingepland en ik had alleen nog 2 bruidstaarten staan t/m eind september. Het werd toen wel heel zwaar voor mij, mijn man had een hartoperatie gedaan en ik moest ineens alles alleen doen. Workshops, taartopdrachten, webshop, huishouden en ook nog werken. Ik had in oktober nog 1 trouwcupcake opdracht, 21 november een kleine taartje met cupcake en mijn laatste was de dora taart van afgelopen zaterdag. Ik had vanaf september op mijn website gezet dat ik dit jaar geen opdrachten meer aanneem, maar mensen blijven proberen
Ik had toch 3 opdrachten genomen die zelf leuk vond om te doen en had heel rustig aan gedaan.
Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen.
www.liescakeshop.nl