1

Onderwerp: Mission Completed;Dora Taart

Dit was echt de laatste taart voor komende tijd. De bedoeling was om een puzzeltaartje te maken, maar ik had geen zin en geduld om een puzzelplaatje te maken. Ik vind boetseren veel leuker. Ik dacht dat vindt de klant heus niet erg. Ze had 15 euro extra betaald dan ik haar gevraagd had, dat had ik later op mijn bankrekening gezien en ik kreeg ook nog twee kusjes van haar dat ik ondanks dat ik hoogzwanger ben, toch een uitzondering voor haar had gemaakt. Nu ben ik echt geen verplichtingen meer!!  Mocht nog zin hebben ga ik een paar geboorte cupcakes maken voor de kraambezoek.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EL3FYVCC.jpg

Bedankt voor het kijken!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Mission Completed;Dora Taart

hele leuke taart en een kus voor dank, wat wil je nog meer

3

mooie taart hoor, vind je sterren leuk!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

ooooww lies.... ga toch eens zitten en rustig aan doen!!!! jij blijft maar bezig he!?!
valt me nu op dat je je foto's watermerkt, top! :thumb: ik hou dr in de gaten hoor! ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Wat een leukerd, en de laatste taart voorlopig... nou het is er niet aan af te zien hoor.
En je bent hoogzwanger, tot hoe lang is het je nog makkelijk afgegaan dan?
Wij zijn ook weer bezig voor een 2e en vraag me toch wel eens af v.a. wanneer ik dan bep. bestellingen zou moeten gaan weigeren als het zover is...

Mmm das pas lekker!

6

heel erg leuk

groetjes Bibia

7

Heel erg leuk :Y

8

mamandy77 schreef:

Wat een leukerd, en de laatste taart voorlopig... nou het is er niet aan af te zien hoor.
En je bent hoogzwanger, tot hoe lang is het je nog makkelijk afgegaan dan?
Wij zijn ook weer bezig voor een 2e en vraag me toch wel eens af v.a. wanneer ik dan bep. bestellingen zou moeten gaan weigeren als het zover is...

Het is afhankelijk van hoe je, je voelt. De eerste maanden van mijn zwangerschap was mijn agenda helemaal volgeboekt want ik had geen zwangerschap meer verwacht. Ik had best wel veel bruidstaarten en workshop staan. Gelukkig voelde ik me goed, ik had alleen last van vreetbuien. Na de vakantie had ik veel minder workshop ingepland en ik had alleen nog 2 bruidstaarten staan t/m eind september. Het werd toen wel heel zwaar voor mij, mijn man had een hartoperatie gedaan en ik moest ineens alles alleen doen. Workshops, taartopdrachten, webshop, huishouden en ook nog werken. Ik had in oktober nog 1 trouwcupcake opdracht, 21 november een kleine taartje met cupcake en mijn laatste was de dora taart van afgelopen zaterdag. Ik had vanaf september op mijn website gezet dat ik dit jaar geen opdrachten meer aanneem, maar mensen blijven proberen :) Ik had toch 3 opdrachten genomen die zelf leuk vond om te doen en had heel rustig aan gedaan.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

9

Leuk!

10

Echt prachtig geworden! Heel veel succes met de laatste loodjes van je zwangerschap! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia