1

Onderwerp: zou er verschil kunnen zijn ....

hallo allemaal,vindt mezelf soms een zeur maar wil het toch wel weten mijn marshmallowfondant blijft deze keer (2.5 kg) slap en valt heel gauw met gaten ,gebruik het nu voor de 3de keer terwijl ik met de vorige verpakking totaal geen last had,zou het mogelijk zijn dat de vorige verpakking anders van samenstelling was,heeft iemand dit wel eens ervaren denk er ook over om een mailtje te sturen naar de webshop het is van het merk funcakes waar ik heel positief over ben ,heb er alles van toppy spullen hoor .iemand ervaring heel graag reaktie.
    groetjes Carla

Re: zou er verschil kunnen zijn ....

ik gebruik geen MMF, maar merk wel eens verschil in geur bij de emmers van bakels. Ik weet niet precies waar dat aan ligt. Maar geur is natuurlijk iets anders dan echt te slap en gaten etc. Dus ik zou even een mailtje sturen, kan nooit kwaad ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Laatst hoorde ik van iemand die Bakels fondant gebruikt dat er een slechte (lees slappe) partij is geweest. Er was bijna niet te werken met die fondant, misschien is er bij de MMF ook wel zoiets. Zou toch een productiefoutje kunnen zijn?

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

ik heb momenteel ook een in mijn ogen verkeerde zending. carla ik heb je gemaild.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Ik heb nu eens een goede volgens mij !
Ik heb al een tijdje geleden een topic gemaakt over mmf.
Ik kon er echt absoluut niet mee werken, de gaten vielen erin...
nieuwe verpakking..en geen probleem meer.

6

ik heb deze eigenlijk altijd en nog nooit problemen mee gehad. ruikt lekker, werkt lekker, smaakt heerlijk. alleen had ik nu een paar verpakkingen waarbij de geur anders is, het is plakkeriger en nu voor het eerst bij het ontdooien een beetje smeltende taart (dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt) vanmorgen bij het afhalen heb ik het eerlijk verteld dat ik een randje extra om een gedeelte van de taart heb gedaan omdat er zelfs kleuren doorliepen (was op zich niet zo veel maar ik vond het zelf vreselijk om dat ik graag alleen goed werk aflever dus wil ik er graag eerlijk over zijn) in mijn ogen was het niet meer de mooie taart zoals ik hem gemaakt had. een tip welke ik had gekregen was om er extra suikerbakkerspoeder aan toe te voegen, dit werkte al wel beter, maar voorkwam de kleine scheurtjes en het smelten niet. als ik een product koop wil ik daar op kunnen vertrouwen. ik wil uit kunnen gaan van een perfecte stabiele kwaliteit. gelukkig heb ik met mijn leverancier hiervoor wel een goede regeling getroffen, maar ik zou toch graag willen weten hoe dit kan en waar het aan ligt. zodat ik dat ook met mijn leverancier kan bespreken. meerdere weten nog altijd meer dan 1 dus als jullie nog meer klachten tegen komen, mail mij dan even als je blieft...

groetjes brenda

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.