ik heb deze eigenlijk altijd en nog nooit problemen mee gehad. ruikt lekker, werkt lekker, smaakt heerlijk. alleen had ik nu een paar verpakkingen waarbij de geur anders is, het is plakkeriger en nu voor het eerst bij het ontdooien een beetje smeltende taart (dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt) vanmorgen bij het afhalen heb ik het eerlijk verteld dat ik een randje extra om een gedeelte van de taart heb gedaan omdat er zelfs kleuren doorliepen (was op zich niet zo veel maar ik vond het zelf vreselijk om dat ik graag alleen goed werk aflever dus wil ik er graag eerlijk over zijn) in mijn ogen was het niet meer de mooie taart zoals ik hem gemaakt had. een tip welke ik had gekregen was om er extra suikerbakkerspoeder aan toe te voegen, dit werkte al wel beter, maar voorkwam de kleine scheurtjes en het smelten niet. als ik een product koop wil ik daar op kunnen vertrouwen. ik wil uit kunnen gaan van een perfecte stabiele kwaliteit. gelukkig heb ik met mijn leverancier hiervoor wel een goede regeling getroffen, maar ik zou toch graag willen weten hoe dit kan en waar het aan ligt. zodat ik dat ook met mijn leverancier kan bespreken. meerdere weten nog altijd meer dan 1 dus als jullie nog meer klachten tegen komen, mail mij dan even als je blieft...
groetjes brenda
kijk ook eens op
www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.