Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...
hijs weer bijgewerkt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Verschillende laagjes vulling in 1 taart...
hijs weer bijgewerkt!
Iemand een tip met BonBonbloc mouse?
Onwijs gaaf dat je dit doet. Ik ben zelf ook nog blijven hangen op botercreme en jam en dat gaat op den duur toch vervelen. De enige variatie was banketbakkersroom (wat ik persoonlijk erg lekker vindt in combinatie met jam).
Ik ben ook erg o zoek naar een recept van bobbonblocmouse, dus ik lees even mee!!!!
Ik wilde anders mijn taart vullen op een simpele manier:
Crispy chocola van bobonbloc, met vanilliecreme.
Erg simpel, maar ik ben vaak ook van rustig en niet teveel smaken.
hier worden een laagje banketbakkersroom en een laagje ganache ook wel superlekker gevonden
hier is bonbonblocvulling gecombineerd met bokkepootjesvulling verreweg favoriet. Dubbele monakwarktaartvulling met verse aardbeien vind ik ook heel erg lekker. Maar hier thuis is chocolade en zwaar het toverwoord :-)
Tegen alles eens uitgeprobeerd is... zullen er een paar kilo's bij zijn
Sommige combinaties klinken echt heerlijk.
Ik maak meestal een smeu
Heb de vulling combi's er weer bijgezet!
bastognekoekjesbotercreme met monchoubavaroise
Ik weet niet of je hem al hebt maar de appelvlaaivulling (verkrijbaar alleen bij AH) op
Het nieuwe toetje van mona ( chocodreams ) met de caramelstukjes er doorheen.....
Heeeerrrrrrrrrrrrrrrlijk!
daar gaat mijn goede voornemen van afvallen in het nieuwe jaar alweer.
Ze staan erbij! (en dat lijnen...hahaha schuiven we maar naar 2011! hihihihi)
super!! Dank je wel!
Tobleronemousse en speculoos
Champagnecr
Patidess pralin
advocaatmousse en pindarotjes op een heel dun laagje botercreme
mmmmmmm
Laag Merenque botercreme met rum, en aangevette slagroom. En een laagje ganache.
Ik weet niet of hij er al bijstaat, beetje lange lijst.. heb even snel gekeken maar zag het niet.
Laagje slagroom met (stukjes) ammaretini koekjes en een laagje aardbeienkwark
Ik heb de verschillende vullingen gelezen hier, maar ik ga volgende maand een taart voor me nichtje maken die dan 1 word, maar wat kan ik dan het beste gebruiken dat word de eerste keer dat ze taart eet.
Ik ben benieuwd wat jullie denken!
Ik zefl heb tot nu toe steeds gewerkt met jam, botercrem
weer bijgewerkt!
Ik heb de verschillende vullingen gelezen hier, maar ik ga volgende maand een taart voor me nichtje maken die dan 1 word, maar wat kan ik dan het beste gebruiken dat word de eerste keer dat ze taart eet.
Ik ben benieuwd wat jullie denken!
Ik zefl heb tot nu toe steeds gewerkt met jam, botercrem
Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!
ik kan het inderdaad eerst even vragen.
Voor onze kleinzoon die 1 werd heb ik abrikozenjam en slagroom gebruikt. En Merenque botercreme.
Was heerlijk fris, en hij heeft gesmuld.
1 laag amarettocreme (patidess), 1 laag amarettikoekjescreme met geschaafde chocolade en een laag abrikozenjam. Getrempeerd met amaretto.
Hmmm!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Verschillende laagjes vulling in 1 taart...