Onderwerp: totaal geinspikt van hier (mijn DANK) pinquintraktatie

de voetjes kunnen beter maar ik vond het erg leuk om te maken uiteindelijk nog een iglo voor de jufffen bij gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » totaal geinspikt van hier (mijn DANK) pinquintraktatie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

de voetjes kunnen beter maar ik vond het erg leuk om te maken uiteindelijk nog een iglo voor de jufffen bij gedaan
Ze zijn echt prachtig!en die iglo maakt het geheel helemaal af
gr. Patricia
Wat onwijs leuk gedaan zeg!
Wat leuk gemaakt!
Het ziet er ook echt koud uit.
onwijs leuke traktatie!
hihi erg leuk gemaakt. je krijgt van deze ook wel echt het "ijs" gevoel erbij. hihi de voetjes had je wat korter kunnen maken misschien.
super dat je me bedankt voor de inspiratie. vind het erg leuk nu nog "mijn" pinguins tegen te komen. hier op het kdv praten ze er ook nog steeds over.
hihi erg leuk gemaakt. je krijgt van deze ook wel echt het "ijs" gevoel erbij. hihi de voetjes had je wat korter kunnen maken misschien.
super dat je me bedankt voor de inspiratie. vind het erg leuk nu nog "mijn" pinguins tegen te komen. hier op het kdv praten ze er ook nog steeds over.
o mooi ik had ze dus bij jou gezien ik vond het een heel werk nog en het waren er maar 24 plus een iglo de hele avond bezig geweest pfffmaar wel met hulp van mijn dochter en haar pietepeuterige acht jarige handjesr
Jaaaa....zo ga ik het ook doen binnenkort !!!
Ziet er leuk uit hoor 
Uhh...zijn dit mini negerzoenen ? Waar koop je die want ik heb ze nl nog niet kunnen vinden 
Jaaaa....zo ga ik het ook doen binnenkort !!!
Ziet er leuk uit hoorUhh...zijn dit mini negerzoenen ? Waar koop je die want ik heb ze nl nog niet kunnen vinden
bij de lidl hebben ze die er zitten ook witte en donkerbruine in die heb ik niet gebruikt dus bleef ik wel met 4 dozen half gevuld over hahaha zielig voor mijn man en kids die hebben het lekker opgegeten maar al gauw konden ze geen zoen meer zien
ze zijn heeel leuk
Ik ga je ook na apen voor mijn kleindochter, die is nl de 12december jarig, ik spreek je nog wel buurvrouw
Wat een ontzettend leuk gezicht! Een heel erg leuk idee, bijna zonde om op te eten! 
Hallo
IK ben nog niet zo lang bezig met taarten versieren ed. Nu zag ik alleen je idee staan van de pinguins en die vond ik super!!
Alleen hoe plak je het marsepein op de negerzoenen??
Gr. Anne
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » totaal geinspikt van hier (mijn DANK) pinquintraktatie