1 Laatst bewerkt door rietdhg (01-12-2009 22:15)

Onderwerp: totaal geinspikt van hier (mijn DANK) pinquintraktatie

http://i46.tinypic.com/16c6qu0.jpg
de voetjes kunnen beter maar ik vond het erg leuk om te maken uiteindelijk nog een iglo voor de jufffen bij gedaan

Re: totaal geinspikt van hier (mijn DANK) pinquintraktatie

Ze zijn echt prachtig!en die iglo maakt het geheel helemaal af ;-) gr. Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

3

Wat onwijs leuk gedaan zeg!

Ik denk altijd heel goed na....... voor ik iets doms zeg

4

Wat leuk gemaakt!
Het ziet er ook echt koud uit.

Groetjes Pascalle

5

onwijs leuke traktatie!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

6

hihi erg leuk gemaakt. je krijgt van deze ook wel echt het "ijs" gevoel erbij. hihi de voetjes had je wat korter kunnen maken misschien.

super dat je me bedankt voor de inspiratie. vind het erg leuk nu nog "mijn" pinguins tegen te komen. hier op het kdv praten ze er ook nog steeds over.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

7 Laatst bewerkt door rietdhg (03-12-2009 19:05)

dwirp schreef:

hihi erg leuk gemaakt. je krijgt van deze ook wel echt het "ijs" gevoel erbij. hihi de voetjes had je wat korter kunnen maken misschien.

super dat je me bedankt voor de inspiratie. vind het erg leuk nu nog "mijn" pinguins tegen te komen. hier op het kdv praten ze er ook nog steeds over.

o mooi ik had ze dus bij jou gezien ik vond het een heel werk nog en het waren er maar 24 plus een iglo de hele avond bezig geweest pfffmaar wel met hulp van mijn dochter en haar pietepeuterige acht jarige handjesr

8

Jaaaa....zo ga ik het ook doen binnenkort !!!
Ziet er leuk uit hoor :y

Uhh...zijn dit mini negerzoenen ? Waar koop je die want ik heb ze nl nog niet kunnen vinden :S

9

nnicole1234 schreef:

Jaaaa....zo ga ik het ook doen binnenkort !!!
Ziet er leuk uit hoor :y

Uhh...zijn dit mini negerzoenen ? Waar koop je die want ik heb ze nl nog niet kunnen vinden :S

bij de lidl hebben ze die er zitten ook witte en donkerbruine in die heb ik niet gebruikt dus bleef ik wel met 4 dozen half gevuld over hahaha zielig voor mijn man en kids die hebben het lekker opgegeten maar al gauw konden ze geen zoen meer zien

10

ze zijn heeel leuk

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Ik ga je ook na apen voor mijn kleindochter, die is nl de 12december jarig, ik spreek je nog wel buurvrouw

12

Wat een ontzettend leuk gezicht! Een heel erg leuk idee, bijna zonde om op te eten! :lol:

Groetjes, José

13

Hallo

IK ben nog niet zo lang bezig met taarten versieren ed. Nu zag ik alleen je idee staan van de pinguins en die vond ik super!!

Alleen hoe plak je het marsepein op de negerzoenen??

Gr. Anne