1

Onderwerp: fris en fruitig

Mijn papa is vandaag jarig dus die had 2 weken geleden een bestelling gedaan. 80 Cupcakes met verschillende smaakjes =D Wist meteen wat ik wilde proberen: MERINGUE! Dus een strak tijdschema gemaakt voor het bakken en het leren voor me tentamens (volgende week tentamenweek). Maar zoals altijd kun je die planningen nooit uitvoeren zoals je wilt...

Maar het is allemaal gelukt, nu hopen dat het leren nog gaat lukken :|

De toef is van meringue botercreme. Ik heb de verhouding 1:2:2,5 gebruikt. Vind 1:2:3 te boterig :x En 1:2:2 was helaas te slap :S De roze toef heeft aardbeiensmaak, de paarse vanillesmaak en de groene citroensmaak.

http://mysweetdesign.webs.com/cc%206%20-%20margriet%20cc.png

2

Re: fris en fruitig

Ik zie een zwart vlak..?

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

3

leuke cc's mooie bloemen

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Nathasja schreef:

Ik zie een zwart vlak..?

Als het goed is zie je hem wel. Je moet alleen even geduld hebben omdat die wat moet laden. Mijn foto's zijn namelijk en .png bestand en geen .jpeg omdat ik met .jpeg veel kwaliteitsverlies bij het bewerken heb. Zodoende...

5

Super mooi zeg!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

6

Erg leuk!

Groetjes Barbara

7

wat valt menrigue creme goed in de smaak! Ongelofelijk, had ik niet verwacht. Bijna al het bezoek heeft hier 2 cakejes achter zn kiezen (degene die dan geluk hadden en een 2e konden pakken) :P

8

wat leuk en mooie foto!

Be in love with what you have

9

Erg mooi gedaan!

..: Liefs Ingrid :..

10

erg leuk gedaan.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

11

Mooie cc's!

Groetjes,
Marja

12

zien er errug lekker uit :P

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois