poeeeeeeeeheeej wat kunnen die vleeseters toch happen! werd er een beetje kriegel van. ik vraag me dan altijd maar af of vleeseters zich misschien een beetje schuldig voelen door hard te roepen dat ze zo graag vlees eten! DOEN! lekker voor jou! super! eet lekker door!
ik ben vega. (geen nist) maar ik bemerk toch altijd wel dat ik het megairritant vind als carnivoren hun biefstuk door je strot naar binnen willen duwen.
ik bekeer vleeseters niet tot vegetarisme dus mij graag ook niet bekeren tot vleeseten. ik ben geen vegahova.
Ik zou persoonlijk niet voor een dergelijk beroep gekozen hebben. maar ik snap echter ook jouw noodzaak erachter. dat is dan heel moeilijk, ik ken je situatie niet kan er niet over oordelen. wel een beetje kort door de bocht dat ze ruzie met je broer maakt hierover. lijkt me niet nodig.
niet vleeseters eten over het algemeen niet alleen konijnenvoer hoor. je kan prima eten als vega zijnde.
Wat je schoonzus betreft kan ze zelf ook het eea aangeven. je hoeft niet alles te raden hoor. jij bent er niet van op de hoogte en het is haar levensstijl. wel zo netjes. en laat haar desnoods (als ze nog wel taart wil gemaakt door dierproefhanden) zelf de ingredienten meenemen.