Re: ' The Autumn Harvest' mijn mooiste.. vind ik zelf tenminste. :)
echt geweldig , zucht.....w
Time will tell it allemaal wel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ' The Autumn Harvest' mijn mooiste.. vind ik zelf tenminste. :)
echt geweldig , zucht.....w
Wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een kunstwerkje. Ik raak niet uitgekeken, zoveel leuke, lieve details. En dan dat mooie verhaaltje erbij. En leuk dat je laat zien waar je je inspiratie vandaan haalt. Helemaal top, Constance. Het duurt niet lang meer en dan sta je bekend als "de Constance".
.........................Wow, wat mooi.
En zo leuk, daar kan ik heel lang stil van genieten!
Daar sla ik 'm ook op, onder 'genieten'.
Enne, ik ben deze week voor gek versleten door m'n echtgenoot toen ik een foto maakte van een 300 jaar oude boom in het prachtige beukenbos in Drie......omdat ik
daar ook de basis voor een ooit te maken taart in zag.
Zo'n kunstwerk als jouw taart zal het nooit worden.
Geen woorden voor.
Bijzonder mooi.
Wat dacht je van een verhalenboek te schrijven met taartenfoto's als illustraties? Jeetje, wat geweldig. Ik hou daar wel van: taarten met een theorie, een verhaal erachter. Erg kunstzinnig, hoor. En je taart is SUPER!!!!!
..........sprakeloos...je hebt gelijk...prachtig
gr. Nicolette
Woooooooohhhhhhhhhhhh wat is dit mooi, geweldig.
Sjeeemig en wanneer kan ik me inschrijven om die te komen maken bij je?????
Geweldige taart met super leuk verhaal.
Kan je niet elk seizoen er een voor jezelf maken?
heeeel mooi
Wauw! Wat een prachtige taart!! Helemaal super!!
waanzinnig!!!!!!
wat een ge-wel-dige taart
WOW in een woord geweldig!!!
WAUW, GEWELDIG, PRACHTIG, TOP. Woorden schieten tekort om deze taart te beschrijven en wat leuk dat er g
EEN WOORD.............PRACHTIG................ en dat is geen woord teveel!!!!
Mooi he, wat een details! Ik vind vooral die elfenbankjes als trapje geweldig!
Wat een geweldige taart!! En wat een geweldig verhaal erbij!! Ik krijg bijna zin om bij de muisjes in het holletje te kruipen!! Een kunststuk!! En wat een hoop details.
Geweldig!
Wat een super geweldige, ongelofelijk mooie "kijktaart"! Als ik zoiets zou maken zou ik echt het mes er niet in kunnen of willen zetten (dan zou ik het echt niet droog houden denk ik
). Echt schitterend
!
Wauw!!!! Echt een pracht exemplaar! En ook dacht als eerste, hoop wel dat het een dummie is!
Schitterend gewoon!
Het is een plaatje wat je gefreubelt hebt. Heel mooi en lief geheel.
moohoooooi. zie de boom helemaal in je taart terug.
taart met een verhaal leuk.
Helemaal geweldig!! je blijft kijken naar al de details
Wat een geweldige taart!! Zoo mooi gemaakt!! Staat gewoon met open mond naar je creatie te kijken
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ' The Autumn Harvest' mijn mooiste.. vind ik zelf tenminste. :)