Onderwerp: ' The Autumn Harvest' mijn mooiste.. vind ik zelf tenminste. :)
Let op!! Topic is van anderhalf jaar geleden!
Ik heb besloten om minstens 1x per jaar een taart voor mezelf helemaal naar mijn idee/ droom/ wens etc te maken.. gewoon lekker freubelen.. (tot je een ons weegt haha!)
Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik.. wel... ik ben er iniedergeval heel gelukkig mee.... ik loop op wolkjes nu..
Verhaal:
De herfst is bijna voorbij en de winter is in aantocht. De muis (links) ziet de eerste donkere wolken al verschijnen en roept dat iedereen moet opschieten met het naar binnen brengen van de oogst!
De eekhoorn die boven op het pompoenhuis lag te slapen schrikt hier wakker van..
Onder in de boom zijn alle holletjes gevuld met de voorraad voor deze winter. Stro achter de deurtjes voor een lekker warm nestje ... eikeltjes...frambozen,... bramen en rode bessen..
Aan de achterzijde van de boom probeert een slapend hazelmuisje voor zijn holletje de laatste zonnestraaltjes van deze herfst mee te pikken.
sorry voor de vele foto's maar kreeg bij de vorige 2 taarten op mijn kop van jullie haha!
wel... dan kan mijn inspiratie er ook nog wel bij... ik maak er nu toch al zooo'n lang topic van... sorry hoor!!
Inspiratie:
Ik ben een gelukkig mens dat hier van de Soester bossen mag genieten. Samen met mijn oudste vriendje... de New-Forest pony, Sadiek, kom ik hier de mooiste dingen tegen... onder andere deze lievelingsboom van mij:
tsja... toen zag ik meteen deze taart voor me!!
Bedankt voor het kijken!!
Morgen ga ik voor het eigen archief nog even foto's maken met een nette achtergrond....
Groetjes.... Constance :) voor leuke 3D workshops