ah die taart gaat je echt wel lukken, gewoon ruim op tijd beginnen! maak 't jezelf niet te moeilijk, simpele decoratie kan ook al een heel gaaf effect hebben. bijvoorbeeld een stapeltaart met wit en roze bekleed, en dan met zilveren en oudroze stippen erop, ik noem maar wat.
je kan een babymal gebruiken, licht poederen met maizena, dan de marsepein erin drukken en dan komt 't er zo weer uit. je kan ook alleen de gezichtjes van de babies maken (met of zonder mal), met een roze speen erop en een krulletje haar erop, staat ook ontzettend schattig en is niet moeilijk om te maken.
tipsytaartje schreef:Adrienne schreef:tipsytaartje schreef:huidskleur..... blank, bruin, zwart, geel..... ???

ik kan er echt niet goed tegen dat met 'huidskleur' in de volksmond 'blanke huidskleur' wordt bedoeld... hoe noem je dan de kleur van de huid van mensen die een ander kleurtje hebben? 
zo had ik er nog nooit over nagedacht
en dat terwijl ik me vaak met het onderwerp bezig hou (gender, afkomst e.d.) als je erover na denkt is onze taal en ons leven zooo vol van deze zogenaamde 'vanzelfsprekende' dingen 
'I love it when a cake comes together'