Onderwerp: eeeh..... glanzend?
het echte werk komt er nu aan:
Ik had wel 3 hele taarten gebakken, errug lekker en wel aardig om te zien maar nu komt het echte werk.
Mijn neefje is vrijdag jarig en in mijn enthousiasme heb ik geroepen dat ik wel een taart kon maken. Ja dat kan ook wel maar hij moet er natuurlijk wel super uit zien...
Pfoe dat is al de eerste opgave maar goed dat is mijn probleem niet.
Het moet een carstaart worden en ik heb al heel wat inspiratie opgedaan dus ik heb wel een idee in mijn hoofd (ik koop dinky toys voor de auto's want daar waag ik me nog niet aan)
Nu heb ik een vraagje: wanneer ik mijn taarten heb bekleed heb ik altijd het idee dat de taart een beetje mat is, terwijl ik bij iedereen een schitterend heldere kleur taart zie die haast wel lijkt de glanzen..........
Wat kan ik hier aan doen??
Tevens moet ik er nu echt aan geloven dat ik aan de letters moet: ik heb de funky tappits (heet het zo?) maar tot nu toe alleen maar ruzie om ze eruit te krijgen: ik wilde gumpaste bestellen maar de kleine verpakking was helaas uitverkocht dus nu maar tylose (?) besteld en het daar mee proberen: anders maar een ritje naar de stad voor andere uitstekers....
Pfoe laat het feest maar beginnen!