1

Onderwerp: Modder eters tijdens dit weekend?

Hallo :)

Ik kom eigenlijk een paar dingen tegen waarover ik me verwonder of mezelf afvraag of het in de juiste rubriek staat, dus ik ben het aan het rapporteren, maar opeens vroeg ik me af, zijn er dit weekend wel moderaters?

Tevens heb ik echte problemen met het forum, want totnu toe worden al mijn berichten dubbel gepost en kan ik de sommige topics niet helemaal zien, ook niet op mijn telefoon of mijn vriends computer :P

Ik weet niet of dat aan mij ligt of aan het forum O-) maar nu ik toch hier een topic opende dacht ik: vraag het meteen?
Lieeefs
Eef

2

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

Deze was dus dubbel gepost ;)

Ik kom soms zelfs helemaal niet op het forum. De taartenparade ben ik gewoon uitgeknikkerd.
Volgens mij zitten alle moderators in Birmingham. Maar misschien dat ze vanaf daar ook af en toe wel meekijken. Alleen van Tirza weet ik het niet zeker, maar van de rest wel.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3 Laatst bewerkt door slagroomtoefje (06-11-2009 13:31)

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

nou lekker is dat. Ze saboteren de boel gewoon http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/deegrol.gif.
Ze willen gewoon niet dat wij de wud/babbel/parade te veel vullen tijdens hun aanwezigheid
http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/c_48.gif

Maar ik zie ook niet de recentste berichten, oa in babbel. Hij blijft hangen op berichten van 10 uur. Raar?
Tijdje terug was dit ook aan de hand.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

Alleen de WUD doet raar bij mij.
Ik zie dat als laatste gepost is om 13.28...maar als ik de wud open is het laatste bericht dat ik zie die van 10.30.

Vreemd.
Andere topics kan ik wel gewoon de laatste berichten lezen.

De site is wel erg langzaam :Y.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

Bij mij doet ook alles raar. Evamaria ik denk dat je wat meer gedult moet hebben en niet 2 keer kort achter elkaar op verzenden drukken. Dan komt de post er maar een keer op te staan. Als je 2 keer kort na elkaar op verzenden drukt komt hij 2 keer. Het forum is gewoon wat trager nu iedereen weg is.

6

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

Nee ik druk echt maar 1 keer op verzenden, overigens geeft hij in alle topics berichten van mij twee keer weer, dus dat zou betekenen dat ik alsmaar ongeduldig zat te klikken.... en dat is het echt niet...

ik zou het raar vinden dat omdat veel forummers weg zijn het forum trager is, dat vind ik niet echt een verklaring....

7 Laatst bewerkt door evamaria (06-11-2009 14:36)

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

Na even uit- en weer ingelogd te zijn lijkt alles weer te wrken :P
zelfs al mijn dubbele berichten zijn gewoon weg :|
Ik lijk hier wle hysterisch joh :P Zo bedoel ik het niet (alvast sorry M, als je weer terug bent)

8

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

Ik geloof je hoor Eef.
Vooral ook omdat ik al eerder een berichtje van jou had gelezen in de wud en het er nu net 2x stond (eerder nog niet).
Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Ik hoop alleen voor M dat de webshop er ook geen problemen mee krijgt. Dan kan ze vanaf daar weer aan de slag.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

We kunnen jullie ook niet

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

Oeps sorry Marianne :)
We zullen ons heeel goed gedragen :)

11

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

Wij zijn toch altijd de liefste?? O-)

12

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

:Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

Re: Modder eters tijdens dit weekend?

Marianne schreef:

:+ We zijn er dus inderdaad allemaal niet; ik heb net wat reportjes verwerkt, de modjes weet ik niet waar die op dit moment uithangen,

De modjes hadden dus ook een kleine breake :lol: Eef misschien moet jij een vervangend motje gaan worden ? haha.Is het al opgelost ?

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl