1

Onderwerp: 3d accordeon met woede uitbarsting! en 3d blixem!

Deze taart heb ik alweer een maand geleden gemaakt, maar als ik er aan terug denk, word ik nog steeds kwaad!

Ik zal even vertellen wat er was gebeurd.
Het was vrijdag middag en ik was lekker aan het taarten, manlief was met de jongens naar de bossen, zodat ik me ongestoord met mijn taart bezig kon houden.
Komt er op een gegeven moment een jongen uit de buurt binnen (die ik al niet hoog heb) en vraagt of hij met Tim mag komen spelen, ik zeg, dat kan niet want die is niet thuis, hij is naar de bossen.
O zegt, die jongen en op dat moment ziet hij mijn accordeon taart op tafel staan en duwt hij met DRIE VINGERS!!! op de piano toetsen van mijn accordeon, met als gevolg 3 grote gaten in mijn taart en hij was bijna klaar!

Ik ben toen zo ontzettend kwaad geworden op die jongen, ik heb hem er uit gezet en wel te verstaan gegeven dat ik hem nooit meer bij ons wil zien.
ik ben naar zijn ouders gegaan en heb het verhaal verteld. Zijn vader vroeg aan hem hoe hij dat goed ging maken, waarop hij zij dat hij sorry zou zeggen.
Volgens de vader was dat niet genoeg en moest hij een bloemetje gaan kopen van zijn eigen spaargeld, ik zei dat dat nu ook weer niet nodig was, maar vader vond van wel, want hij zag wel hoeveel het me deed, ik had de tranen in m'n ogen van woede, Maar tot op de dag van vandaag heb ik nog geen bloemetje gezien!

De taart heb ik hersteld, maar ik bleef wel zien waar hij zijn vingers in had gestoken.
Die jongen (8jaar) wist misschien niet dat het taart was ("ik dacht dat het een piano was", was zijn commentaar), maar mij moet gewoon met zijn vingers van andermans spullen afblijven.

Het is wel een lang verhaal geworden, nu de foto's

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KIHRRRMJ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J8P7ZFGD.jpg

Blixem voor klaas

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZES6RFMQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YGAJXOJT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LAU7QLJF.jpg

Sorry, voor de vele foto's en bedankt voor het kijken!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

2

Re: 3d accordeon met woede uitbarsting! en 3d blixem!

Ik kan me voorstellen dat je kwaad werd! Ik heb van die ettertjes naast me wonen die alleen met mijn dochter spelen als alle "leuke" vriendjes op zijn, en die wik ik ook gewoon niet in huis, wat zeg ik, niet eens op de plaats zien! Maar je hebt het netjes hersteld, da's zeker wel een bloemetje waard!

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:byQrIy8GtSbfJM:http://home.deds.nl/~inghels/bloem.jpg

Je cars is ook mooi geworden trouwens!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

3

Ik snap heel goed dat je kwaad werd! Toch kan ik het niet zien en ziet je accordeon er echt geweldig uit!!! (Mocht ik mijn zus met surprise trekken, dan wil ik zeker even weten hoe je deze hebt gemaakt!!)

Cars is ook helemaal super :)

4

ik zou oook kwaad zijn denk ik.
maar je taarten zijn heeeel gaaf en mooi hoor ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

mooi hoor! en je moet maar zo denken, het is nog maar een kind! hij was waarschijnlijk gewoon enthousiast!

6

kez schreef:

mooi hoor! en je moet maar zo denken, het is nog maar een kind! hij was waarschijnlijk gewoon enthousiast!

Op ieder ander kind was ik waarschijnlijk ook niet zo erg kwaad geworden,maar deze jongen is zowiezo al een ettertje en heeft al eens iets uit onze achtertuin meegenomen zonder dat eerst te vragen (was maar een stok uit de bossen, maar daar gaat het niet om), dus dit was de zogenaamde druppel, ik geloof niet dat hij nu nog durft te komen.

Groetjes Wendy

7

Mooi hoor en zo niks van te zien op de foto`s. Super werk. En ja ken het gevoel.:)

8

Je taart leek gewoon te echt!!!
Op de foto zie je niets van die vingers ;)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

9

Heel mooi geworden zeg! En ik kan me helemaal voorstellen dat je erg pissig was. Mensen (en ook kinderen die oud genoeg zijn om dit te snappen) moeten gewoon niet ongevraagd aan andermans spullen komen.
Gelukkig is het goed gekomen verder.

Eigen taart is goud waard!

10

Wat een fantastische taarten!
Ik heb zitten zoeken maar zie aan de accordeon helemaal geen sporen meer van dat ettertje zijn vingers :D Pefect opgelost :thumb:

Hoe komt het eigenlijk dat hij zomaar bij jullie binnenkomt?
Word er niet eerst aangebeld dan?

11

Ik zie nix van die gaten. Dus je hebt het prima hersteld. Ik vind het allebei gave taarten. Mooi gemaakt.

Corinne
Sugar & Flour

12

netjes en goed opgelost hoor want er is niets van te zien... vindt de accordeon super

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

Een groot compliment, hij zag niet dat het taart was (maar evengoed naar de maan sturen hoor, is ie nou helemaaaaaal!).

:thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

Wat een verhaal zeg,zelf zal ik het ook niet leuk vinden,en hij zal ook wel geschrokken zijn,of niet :)
Maar ik zie er niets vanaf hoor,heb je mooi hersteld en je accordeon ziet er onwijs leuk uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

15

Tinkelbel schreef:

Wat een fantastische taarten!
Ik heb zitten zoeken maar zie aan de accordeon helemaal geen sporen meer van dat ettertje zijn vingers :D Pefect opgelost :thumb:

Hoe komt het eigenlijk dat hij zomaar bij jullie binnenkomt?
Word er niet eerst aangebeld dan?

Hij is gewoon achterom door de poort gekomen, dat heeft ie al vaker gedaan en ik heb ook al vaker tegen hem gezegd dat ik liever heb dat hij aanbelt, maar dat zal hij nu ook niet meer doe denk ik zomaar!

Groetjes Wendy

16

Ik vind je taart prachtig geworden.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

17

Super mooie taart zeg! en idd hij moet van andermans spullen af blijven. Kan me voorstellen dat de tranen je dan in de ogen springen.
Vind de cars taart ook mooi!
Maareh je accordeon mag ik die even opslaan?

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

18

kamta2000 schreef:

Super mooie taart zeg! en idd hij moet van andermans spullen af blijven. Kan me voorstellen dat de tranen je dan in de ogen springen.
Vind de cars taart ook mooi!
Maareh je accordeon mag ik die even opslaan?

tuurlijk mag je die opslaan hoor!

Groetjes Wendy

19

Das ook toevallig! Mijn dochter heet ook Ilse en is OOK 10 jaar geworden haha

Na een eigen gemaakte taart wil je nooit meer iets anders....
Groetjes Claudia

20

Erg mooie taarten :D

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

21

o ik snap dat je kwaad was zou ook heel erg boos zijn den kik
hij is wel heel mooi heb toevallig gisteren het verzoek ehad of ik iets met een accordeoan kon doen dus ik ga hem volgende week ook proberen had al een versie hier gezien in het blauw heb je nog tips voor me :)

22

Sommige kinderen kunnen inderdaad ner-rug-guns (normaal Nederlands: nergens) van af blijven.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

23

Ik moet stiekum een beetje lachen om je verhaal. Ik zie het helemaal voor me. En wat moet dat joch wel niet gedacht hebben toen hij met z

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

24

wendyvanham schreef:

Hij is gewoon achterom door de poort gekomen, dat heeft ie al vaker gedaan en ik heb ook al vaker tegen hem gezegd dat ik liever heb dat hij aanbelt, maar dat zal hij nu ook niet meer doe denk ik zomaar!

En anders zo een ieniemienie klein stukje stroomdraad op die poort zetten  O-)

25

Heel mooi en er is niks meer te zien van die vingertjes!