Onderwerp: 3d accordeon met woede uitbarsting! en 3d blixem!
Deze taart heb ik alweer een maand geleden gemaakt, maar als ik er aan terug denk, word ik nog steeds kwaad!
Ik zal even vertellen wat er was gebeurd.
Het was vrijdag middag en ik was lekker aan het taarten, manlief was met de jongens naar de bossen, zodat ik me ongestoord met mijn taart bezig kon houden.
Komt er op een gegeven moment een jongen uit de buurt binnen (die ik al niet hoog heb) en vraagt of hij met Tim mag komen spelen, ik zeg, dat kan niet want die is niet thuis, hij is naar de bossen.
O zegt, die jongen en op dat moment ziet hij mijn accordeon taart op tafel staan en duwt hij met DRIE VINGERS!!! op de piano toetsen van mijn accordeon, met als gevolg 3 grote gaten in mijn taart en hij was bijna klaar!
Ik ben toen zo ontzettend kwaad geworden op die jongen, ik heb hem er uit gezet en wel te verstaan gegeven dat ik hem nooit meer bij ons wil zien.
ik ben naar zijn ouders gegaan en heb het verhaal verteld. Zijn vader vroeg aan hem hoe hij dat goed ging maken, waarop hij zij dat hij sorry zou zeggen.
Volgens de vader was dat niet genoeg en moest hij een bloemetje gaan kopen van zijn eigen spaargeld, ik zei dat dat nu ook weer niet nodig was, maar vader vond van wel, want hij zag wel hoeveel het me deed, ik had de tranen in m'n ogen van woede, Maar tot op de dag van vandaag heb ik nog geen bloemetje gezien!
De taart heb ik hersteld, maar ik bleef wel zien waar hij zijn vingers in had gestoken.
Die jongen (8jaar) wist misschien niet dat het taart was ("ik dacht dat het een piano was", was zijn commentaar), maar mij moet gewoon met zijn vingers van andermans spullen afblijven.
Het is wel een lang verhaal geworden, nu de foto's

Blixem voor klaas

Sorry, voor de vele foto's en bedankt voor het kijken!
Groetjes Wendy

Pefect opgelost