1

Onderwerp: Voor opening van school en herhaling bien-dummie

Deze was voor vanmiddag voor de opening van de 10-14 school In zeist. Een nieuw soort school, heel nieuw concept, voor kinderen met een achterstand van 10 tot 14 jaar, die dan vanuit groep 6 instromen, de bedoeling dat ze hun achterstand inhalen en vervolgens in de derde van de middelbare school weer instromen.
De officiele opening zou zijn als het bord met het logo zou worden onthuld, maar gezien die niet verhuld was, was er weinig te onthullen. Dus toen is de school maar geopend door de taart aan te laten snijden door de burgemeester!

Het driehoekig dingetje bovenop komt van hun logo, alleen dan 3d gemaakt. Evenals de letters bovenop en de silhouetjes aan de zijkant. De kleuren zijn ook van het logo, het groen zit er ook in, maar daar was het met lamplicht te donker voor om goed te fotograferen.

De kinderen hadden ook nog 100 minicc's gemaakt met spullen die ik geleverd had, ze vonden het reuze leuk! En ze waren natuurlijk heel trots. Heb daar geen foto van, maar ze waren gedecoreerd met gekleurde botercreme en in wit fondant 100 keer uitgestoken 10-14... :S Dat heb ik dus ook geleverd...

Gevuld met frambozencreme en frambozenjam

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z8EC3VCE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETUOFEIY.jpg

Deze taart voor afgelopen zaterdag gemaakt. Een kopie van mijn dummie die ik op de biendag had gemaakt, alleen dan met een strik, voor een stel dat 55jaar getrouwd was.

gevuld met laag 1 banketbakkersroom, laag 2 bokkenpootjescreme, laag 3 BC met aardbeienjam

Beetje wazige foto... :S hoop nbog goede te krijgen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HBLALAVJ.jpg

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

2

Re: Voor opening van school en herhaling bien-dummie

Heej, daar is je burgemeesterstaart ;)

GAAAAF! Wat een leuke silhouetten heb je erop gemaakt, super! Zijn dat soms patchworkcutters? Volgens mij niet, maar ik kan eigenlijk niet geloven dat je ze met de hand hebt uitgesneden :D

Hartjestaart is ook leuk....

Groetjes en tot vrijdag :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Ik dacht hetzelfde: volgens mij moet het handwerk zijn, dus petje af! Wat een klus en dan zo netjes!!! Een hele gave, hippe, stoere taart!
En je hartjes zijn (wederom) zo lief! Prachtige strik.

Groet, Jolanda

4

Jeetje wat een prachtige taarten weer!! En idd die silhouetten.... top!!

Groetjes Ilse

5

mooi gemaakt!

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

6

Wat mooi!!

7

Jeee tirza wat een prachtige taarten zeg. Die bovenste heb ik echt aan zitten vergapen. Die figuurtjes... Wauw

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

superstrakke taarten!!! heel netjes gedaan! petje af!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Erg leuk die taarten. Die hartjes vind ik toch ook heel mooi. Ik hou wel van dat rustige.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

10

super taarten..maar die bovenste wat mooi en knap gedaan!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Zo hee wat een gave taarten. Vooral de eerste. Wat een werk zeg al die figuurtje maken . :thumb:

Groetjes Angelique

12

mooie strakke taarten!!!leuk dat je voor die school een taart mocht maken en wat een eer dat de burgemeester hem aangesneden heeft(heb je je visitekaartje gelijk gegeven?):lol:zal ook wel ergens een fototje van verschijnen in een dagblad

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

13

Hele mooie taarten!! Die silhouten zijn echt super gemaakt!
Vraag me alleen af hoe je de parelrandjes zo heel uit de mold krijgt!? Die van mij breken allemaal in kleine stukjes :(

14

Erg mooi en strak.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

Heel mooi gedaan met die silhouetjes, ze springen er haast van af :thumb: en de andere taart ook weer prachtig gemaakt en mooi strak.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

16

Wat prachtig gemaakt Tirza! Die silhouetjes...zo mooi gedaan!! :thumb:

Groetjes Megny...^_^

17

Jozien schreef:

GAAAAF! Wat een leuke silhouetten heb je erop gemaakt, super! Zijn dat soms patchworkcutters? Volgens mij niet, maar ik kan eigenlijk niet geloven dat je ze met de hand hebt uitgesneden :D

ja, heb ze echt uitgesneden ;) met zo'n superscherpe craftknife, ging als een tierelier!

Natacha schreef:

zal ook wel ergens een fototje van verschijnen in een dagblad

Er was wel wat pers aanwezig, in ieder geval van de nieuwsbode (geloof dat die zo heet) van Zeist, dus heb wat mensen die het in de gaten houden. Maja wie weet hebben ze die kinderen juist wel gefotografeerd, who knows... ik wacht af ;)

Diede schreef:

Vraag me alleen af hoe je de parelrandjes zo heel uit de mold krijgt!? Die van mij breken allemaal in kleine stukjes :(

dit is gewoon marsepein, en die breken ook hoor. Niet bij het eruit halen, maar wel bij het erop leggen. Ik probeer ze dan weer netjes tegen elkaar te leggen, maar zoals je kunt zien, zijn ze wel iets vervormt... :S Meestal leg ik ze in de vriezer, ook dan breken ze, maar dan behouden de parels wel hun ronde vorm.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

18

Heel erg mooi Tirza. Mijn complimenten

Groetjes Elise

19

Ze zien er geweldig uit,top!!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

20 Laatst bewerkt door yvonenlisa (04-11-2009 23:53)

heel mooie en strakke taarten

de nieuwsbode van zeist krijgen we hier ook. zal het in de gaten houden

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa