Onderwerp: Voor opening van school en herhaling bien-dummie
Deze was voor vanmiddag voor de opening van de 10-14 school In zeist. Een nieuw soort school, heel nieuw concept, voor kinderen met een achterstand van 10 tot 14 jaar, die dan vanuit groep 6 instromen, de bedoeling dat ze hun achterstand inhalen en vervolgens in de derde van de middelbare school weer instromen.
De officiele opening zou zijn als het bord met het logo zou worden onthuld, maar gezien die niet verhuld was, was er weinig te onthullen. Dus toen is de school maar geopend door de taart aan te laten snijden door de burgemeester!
Het driehoekig dingetje bovenop komt van hun logo, alleen dan 3d gemaakt. Evenals de letters bovenop en de silhouetjes aan de zijkant. De kleuren zijn ook van het logo, het groen zit er ook in, maar daar was het met lamplicht te donker voor om goed te fotograferen.
De kinderen hadden ook nog 100 minicc's gemaakt met spullen die ik geleverd had, ze vonden het reuze leuk! En ze waren natuurlijk heel trots. Heb daar geen foto van, maar ze waren gedecoreerd met gekleurde botercreme en in wit fondant 100 keer uitgestoken 10-14... Dat heb ik dus ook geleverd...
Gevuld met frambozencreme en frambozenjam
Deze taart voor afgelopen zaterdag gemaakt. Een kopie van mijn dummie die ik op de biendag had gemaakt, alleen dan met een strik, voor een stel dat 55jaar getrouwd was.
gevuld met laag 1 banketbakkersroom, laag 2 bokkenpootjescreme, laag 3 BC met aardbeienjam
Beetje wazige foto... hoop nbog goede te krijgen
www.facebook.com/TaartvanTirs