Onderwerp: botercr
Hallo,
Deze vraag is allicht al eens gesteld, maar ik kan ze hier nergens vinden...
Als je botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » botercr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Deze vraag is allicht al eens gesteld, maar ik kan ze hier nergens vinden...
Als je botercr
Je botercreme toef wordt stijver van de koelkast
Ik zou zeker niet meer poedersuiker erdoor gooien. Ik vind de 1:1 al veels te zoet. Maar de boter stijft op in de koekast (neemt zijn vaste vorm weer aan ).
ik ken dit recept niet. Lijkt me nogal veel water.
Ik ken wel 1:1 botercreme. Dus bv 100gram boter en 100 gram poedersuiker. Is ongetwijfeld minder zoet, maar niet echt lekker voor toefjes. (ik gebruik 'm alleen om af te smeren) Je kan misschien de mix van de hebshop proberen? Die vinden de meesten erg lekker!
Ik heb stiekem wat valsgespeeld en er geen water doorgedaan want ik vond'm zo al zacht genoeg Er stond ook van reactie bij datie niet in de koelkast hoefde en dat dat er net zo gemakkelijk aan was! Allemaal niet waar dus, ik zal de "toefjes" eens spuiten en de cakejes in de koelkast zetten, eens zien wat dat geeft.
Erg bedankt!
Zijn de cakejes zo lang houdbaar denken jullie?
Ze hoeven niet in de koelkast hoor de toeven met boter.
Maar ze worden er wel harder en steviger van. Ik zelf zet ze niet in de koelkast. Ik gebruik wel altijd bbr van de mix, zoals ik al zei ik vind de 1:1 veels te zoet.
Ik was misschien niet zo heel duidelijk in mijn eerste reactie, te snel zeg maar
In de koelkast worden de cakjes niet echt lekker van. Ook heb je dan zo'n harde hap botercreme die niet echt lekker is. Dus gewoon bewaren buiten de koelkast.
Ik vind de meringue botercreme erg lekker (misschien een ideetje voor de volgende keer).
Haha, om het allemaal nog leuker te maken: ik had me zo druk gemaakt om de stevigheid van de cr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » botercr