Onderwerp: Nathalie's afscheids(schoolbord),Teletubbies,Zandkasteel,snel Draakje
Plaats ze toch nog maar even, eerder ook geen tijd gehad. Errug drukke week met een sesamstraatstapel, zandkasteel en teletubbies. Allemaal van die leuke onderwerpen 
Maar mijn neefje belde ook nog of ik een afscheidstaart wilde maken want hij mag groep hoger. Hij gaat naar byzonder moeilijk lerende kinderen school, heeft vorm van autisme en krijgt een beetje meer verantwoordelijkheid. Koffie en cupasoup halen dat soort dingen. Heeft ie enorm veel zin in want hij ging met tegenzin naar school de laatste tijd. Ik wist gelijk wat ik wilde maken.
Nathalie's schoolbord/afscheidstaart
19 verschillende hoofdjes volgens een foto van zijn groep. Alle kanten van de taart staan in mijn album.
Gevuld met aardbei kwark en aardbei jam, 25 cm rond
De taart is erg in de smaak gevallen en er is een verslag gemaakt wat ze die dag gedaan hadden waar ook de taart in werd uitgelegd met een foto erbij. Kids kregen die allemaal mee naar huis. Er waren die dag meer feestelijkheden
Zandkasteel en de tubbies zijn beide kleintjes van 20 x 20 gevuld met bbr en aardbei jam

de vlieger had er nog best bij op gekunt en nog wat andere dingen maar je moet op laatst ook van een stop weten vind ik want het was geen dure taart
De tubbie mallen zijn ideaal 

Snel draakje voor mijn eigenste 2 en half jarige Siemen want die riep al een paar dagen draketaartttt!!! Dus ook nog snel even gemaakt toen ie ff lag te slapen. Het had mooier gekunt maar had niet veel tijd.
Kleine schat alweer ziek. Morgen weer naar dokter...misschien toch maar KNO arts
Heb er wel lol om gehad want hij heeft zo met de kop van de draak geknuffeld en gekust. Das toch wel het mooiste stukje waardering van het hele taart maken vind ik
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels
) Die juf met grijze haren.... geweldig! Ik kan me voorstellen dat de reacties super waren!
): je afscheidstaart is helemaal geweldig met al die verschillende hoofdjes. Het zandkasteel is strak met die kantelen, zeg! Kan me voorstellen, dat je het wel genoeg vond voor een klein taartje. En dan zijn de tubbie-mallen inderdaad een uitkomst: toch een superleuk taartje met niet al te veel moeite. En dat draakje is lief !!!