JanetGL schreef:Heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi! Dat doe ik je niet na! Wat een prachtig puzzelwerk! Ik heb pas Mickey Mouse geprobeerd maar ik vond het een hele moeilijke klus. En dat was alleen z'n koppie. Heel knap!
(Ter info: Minnie mist de wimpers; daar viel m'n oog op... niet storend overigens... volgens m'n man ben ik een muggenzifter).
Dat klopt maar die had ik erop gelegd en vond ik dus niet mooi.... mmhhh misschien had ik ze er toch op moeten doen!
En de huidskleur, ik gebruik van americolor/ spectrum copper fleshtone...
OJA EN DE STAART! Ik lig hier helemaal in een deuk! (maar eingelijk baal ik er nu heeeel erg van want ik ben zoooo perfectionistisch dat ik er nu onwijs van baal!) Want ik zei tegen mezelf dat ik die niet mocht vergeten..... die zou ik op de taart erop doen omdat met het verplaatsen van het plaatje de staart toch niet in 1x mee zou kunnen... EN NU BEN IK HEM ALSNOG VERGETEN
nouuhhhhh dat vind ik echt niet leuk..... pffffffff
Dan meot ik hem nog maar een keer opnieuw maken en dan met wimpers en met staart!
Oja en heb geen foto van het meppertje, die vond ik totaal niet boeiend. Daar had ik ff snel een een plaat puzzeltje van minnie op gedaan en versierd met bloementjes ik had namelijk niet zo'n zin om uren aan een Minnie te zitten knutselen terwijl het kindje er gelijk met de handjes in gaat zitten....
Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op
www.taartjesvanmariska.hyves.nl