26

Re: Mijn trots tot nu toe: MINNIE MOUSE

Mooi gemaakte puzzelplaatjes Mariska!

stacy schreef:

heb zelf nog nooit een puzzel taartje gemaakt.
lijkt me moeilijk , maar deze ziet er zo mooi uit...

Ik heb laatst een workshop puzzelplaatjes gevolgd en dat was erg leerzaam, ook omdat je dan tips krijgt hoe je er een beetje 3d in kan krijgen.

Marielle0410 schreef:

Hoe krijgen jullie die huidskleur zo mooi en dan die zilveren sterretjes??

Huidskleur: een beetje paprika flesh van Sugarflair uit de webshop en de sterren kan je maken door zilver glanspoeder te gebruiken, zie webshop.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

27

Oo..die is super mooi geworden!!! :)

Groetjes Megny...^_^

28 Laatst bewerkt door Mariska1984 (17-10-2009 22:01)

JanetGL schreef:

Heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi! Dat doe ik je niet na! Wat een prachtig puzzelwerk! Ik heb pas Mickey Mouse geprobeerd maar ik vond het een hele moeilijke klus. En dat was alleen z'n koppie. Heel knap!

(Ter info: Minnie mist de wimpers; daar viel m'n oog op... niet storend overigens... volgens m'n man ben ik een muggenzifter).

Dat klopt maar die had ik erop gelegd en vond ik dus niet mooi.... mmhhh misschien had ik ze er toch op moeten doen!

En de huidskleur, ik gebruik van americolor/ spectrum copper fleshtone...

OJA EN DE STAART! Ik lig hier helemaal in een deuk! (maar eingelijk baal ik er nu heeeel erg van want ik ben zoooo perfectionistisch dat ik er nu onwijs van baal!) Want ik zei tegen mezelf dat ik die niet mocht vergeten..... die zou ik op de taart erop doen omdat met het verplaatsen van het plaatje de staart toch niet in 1x mee zou kunnen... EN NU BEN IK HEM ALSNOG VERGETEN :( nouuhhhhh dat vind ik echt niet leuk..... pffffffff

Dan meot ik hem nog maar een keer opnieuw maken en dan met wimpers en met staart!

Oja en heb geen foto van het meppertje, die vond ik totaal niet boeiend. Daar had ik ff snel een een plaat puzzeltje van minnie op gedaan en versierd met bloementjes ik had namelijk niet zo'n zin om uren aan een Minnie te zitten knutselen terwijl het kindje er gelijk met de handjes in gaat zitten....

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

29

Oh, wat een dotje.

30

heel mooi...

groetjes Christel

31

Ongelooflijk mooi gedaan!! Daar kan ik nog niet mee concurreren, mijn mini onlangs zag er toch niet zoooo goed uit... Proficiat!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

32

Mariska1984 schreef:

Dan meot ik hem nog maar een keer opnieuw maken en dan met wimpers en met staart!

Neeeeeeee, niet doen! Deze is juist fan-tas-tisch!!!! De enige reden waarom ik die wimpers zag, is omdat je het originele plaatje ernaast had. Een ander gaat dit echt niet opvallen. Het is meesterlijk! Zonde om dit opnieuw te gaan doen!

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

33

G.I. Jane schreef:

Mooi gemaakte puzzelplaatjes Mariska!

stacy schreef:

heb zelf nog nooit een puzzel taartje gemaakt.
lijkt me moeilijk , maar deze ziet er zo mooi uit...

Ik heb laatst een workshop puzzelplaatjes gevolgd en dat was erg leerzaam, ook omdat je dan tips krijgt hoe je er een beetje 3d in kan krijgen.

Marielle0410 schreef:

Hoe krijgen jullie die huidskleur zo mooi en dan die zilveren sterretjes??

Huidskleur: een beetje paprika flesh van Sugarflair uit de webshop en de sterren kan je maken door zilver glanspoeder te gebruiken, zie webshop.

Bedankt voor de tips, ga ik zeker eens proberen!

34

Hoi Maris, hij is inderdaad super geworden :thumb: :thumb:

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

35

echt super minnie!!! tof gepuzzeld!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

36

JanetGL schreef:
Mariska1984 schreef:

Neeeeeeee, niet doen! Deze is juist fan-tas-tisch!!!! De enige reden waarom ik die wimpers zag, is omdat je het originele plaatje ernaast had. Een ander gaat dit echt niet opvallen. Het is meesterlijk! Zonde om dit opnieuw te gaan doen!

Ik ga deze ook niet overdoen (kan ook niet want ik denk dat die al op is) maar ik ga er nog een keer eentje maken! Want mijn eerste Minnie hoofd was ook veel beter gelukt dan die op  het paarse taartje. Maarja ik had daar ook minder uurtjes aan gezeten. Aan de hele minnie wel ongeveer 6 uur! En aan die andere nog niet eens de helft! Maar 1 uurtje ofzo...

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

37

Nou, kan me goed voorstellen dat je er trots op bent, ik weet hoe moeilijk Minnie is, echt heel erg mooi! Ja idd dat staartje...ik had het niet gezien hoor......

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

38

LucyBW schreef:

Hoi Maris, hij is inderdaad super geworden :thumb: :thumb:

Dank je :), tot december bij Constance :D

Groetjes Maris

39

met recht een super taart! :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

40

Die heb je super gepuzzeld!

41

Echt prachtig gepuzzeld!

Groetjes Ilse

Wat een schatje, mooi gepuzzeld!

43

heel mooi, ik hoop dat ik na mn workshop in november ook zo mooi puzzel!!!

Daar mag je terecht trots op zijn. Een plaatje.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

45

Daar mag je zeker trots op zijn. Wat ontzettend goed gedaan!

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

46

ze zijn heeel mooi!

groeten, Bianca
TAART in huis

47

Ohhhh...helemaal super!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

48

WAUW ze spetterd zo van het scherm af, zooooooo mooi!!!! :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

49

Wauw gaaf daar mag je trots op zijn

Groetjes Bianca.

50

Z

Geluk wordt pas zichtbaar ... als het voorbij is... (GB)