Onderwerp: Initialen van gumpaste? Of toch fondant?
Voor mijn zwager mag ik binnenkort een paar bruiloftscupcakes maken!
Ik ben al wat technieken aan het uitproberen en idee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Initialen van gumpaste? Of toch fondant?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn zwager mag ik binnenkort een paar bruiloftscupcakes maken!
Ik ben al wat technieken aan het uitproberen en idee
gumpaste is wel eetbaar, maar zeker niet lekker.
Ik vind RegalIce ook niet lekker werken voor dit soort dingen, dus ik zou je Bakels aan willen bevelen, ik denk dat dat een stuk beter gaat werken (vind ik hoor).
Ik vind gumpaste wel erg fijn werken, je kan het ook half om half met fondant gebruiken, maar het blijft alsof je een postzegel likt
Ah, dus toch... Ik was al aardig zat van RegalIce, de strikken wilde daarmee ook niet zo goed lukken. het lijkt uitgehard, maar als het dan oppakt lijkt het net alsof alleen het bovenlaagje hard is en de kern nog niet! Dan komen er barstjes in etc. Kortom, ik had de fondant al verbannen
Maar ik zal nog eens een poging wagen met Bakels! Daar heb ik nog geen ervaring mee. Bedankt voor je tip!
Ik ga de letters toch wel maken met de tappits hoor, zal wel een poging of 100 en een boel gemopper kosten
Maar ik meen dat ik ooit een youtube filmpje heb gezien van tappits icm gumpaste, en dat vloog er zo uit. Vandaar dat ik mijn hoop daarop gevestigd had.
Gewoon van Bakels;
Even uitrollen, een paar seconden laten drogen ((het lapje), dan plakt het niet meer aan je tappit.
Dan gaan ze er zo uit, en blijven ook heel hoor. Tenminste... Ik weet niet hoe hard jij dust
Gumpaste vind ik echt het prettigste werken met tappits! En het is zo dun/weinig dat je het niet meer proeft op een cc hoor. (Tenzij je die letters er dan misschien weer af gaat peuteren en ze los in je mond stopt?)
Ik meng gumpaste altijd met marsepein dan wordt het sneller hard en is het nog goed eetbaar.
Bedankt voor de adviezen!
Ik heb wat gumpaste besteld en ga dat de komende week (vermengd met marsepein en ook een keer vermengd met fondant) even uitproberen. En ook meteen maar even zelf proeven
En als ik weer fondant ga bestellen, kies ik voor Bakels!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Initialen van gumpaste? Of toch fondant?