1

Onderwerp: bloed, zweet en smurfen....

Wat een rampentaart was dit, alles wat mis kon gaan ging mis....Het eerst biscuit wat ik bakte had ik in de oven staan en toen dacht ik van even met een doekje over de oven halen...terwijl ik dat deed heb ik per ongeluk de temperatuur omhoog gedraait, dus dat biscuit kwam pikzwart uit de oven... Dus maar weer een ander gebakken.... Ik had de taarten flink verstevigt met rietjes, toen ik dus ging stapelen dacht ik van het huisje-paddenstoel maar zover mogelijk naar achteren want dan hou ik ruimte over voor wat anders op de rand.... zogezegt zo gedaan, maar tijdens het verder decoreren ging taart 2 steeds verder inzakken... De taart maar in de koelkast gezet , met het idee dat de fondant dan wat harder zou worden en dan maar hopen dat het goed gaat, nou niet dus.... ik keek 10 min. later en de paddestoel lag eraf, met een groot gedeelte van taart 2 :( De paddestoel was gelukkig maar iets beschadigt dus die kon ik bijwerken maar taart 2 moest dus opnieuw gebakken... Gelukkig was ik op tijd begonnen en kon dat dus allemaal nog...Toen taart 2 maar een slag groter gebakken, ook weer nog extra verstevigt en de paddestoel dus toch maar in het midden en daarna verder gedecoreert en dat is gelukkig goed gegaan, maar ik heb er vanacht slecht van geslapen want ik dacht echt van zal je zien dat het weer gebeurt is... Ik vind zelf dat de taarten veel strakker gemoeten hadden en hebben jullie tips daarvoor hoor ik ze graag! Dit was mijn eerste stapel van 3 dus ik hoop de volgenden strakker te kunnen krijgen... De taart is vanmiddag opgehaald en ze vonden hem geweldig... Ik kreeg 5 euro extra dus dan is het goed toch! maarja zelf zie je altijd wat aan je taarten, trenminste ik wel...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DEFQDWMT.jpg

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

2

Re: bloed, zweet en smurfen....

Vind hem ondanks alles wat er mis ging, mooi geworden hoor!
Ik snap dat de ontvangers er blij mee waren..
Zij zijn vaak toch niet zo kritisch als dat wij op onze resultaten zijn ;).
En voor je eerste stapel mag je zeker niet klagen hoor :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

3

Ik vind het een leuk geheel geworden! Ik vind de smurfen ook goed gelukt.

Groetjes Barbara

ik vind hem heel leuk geworden en idd je smurfen zijn top!
enne mijn tip, niet meer stutten met rietjes...? maar met iets stevigers dus... ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

dowelstokjes ;)
Maar ik vind het een super taart! Goed gemurfd!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

tipsytaartje schreef:

ik vind hem heel leuk geworden en idd je smurfen zijn top!
enne mijn tip, niet meer stutten met rietjes...? maar met iets stevigers dus... ;)

Die tip kreeg ik via hyves inderdaad ook al van Maaike, dat ga ik de volgende keer dus ook echt wel doen ;) Bedankt voor het meedenken!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

7

Ik vind hem top!!
En ik moet zeggen dat ik toch wel iets van smurfen afweet ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

harstikke leuk gworden en 5 euro extra krijgen is super toch

Lekker feestelijk rond.....

9

Vind hem super om naar te kijken :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Een superleuke taart is het, ondanks alle tegenslag! Geen wonder dat je een flinke fooi kreeg.
Ik zit meteen de smurfentune te hummen :+

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

11

superleuk, ik HAAT smurfen..  :+

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

12

Bedankt dat je hem ondanks alles toch hebt laten zien, want hij is de moeite waard hoor! :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

13

Vind m heel erg leuk!

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

14

Ook ik vind em hartstikke leuk, ondanks alle tegenslagen die je hebt gehad.

15

Oow meid, wat een ontzettend leuke taart ondanks al je bloed, zweet en smurfen ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

16

Hij is uiteindelijk toch hartstikke leuk Annemiek!
Ik heb ooit ook eens zo'n taart gehad die bijna op zijn kop de kliko in ging van frustratie... :grr: Vreselijk!
Maar je ziet al die &*%$Y#@ dus niet aan het eindresultaat!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

17

heeele leuke taart :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

18

Wauw, ik vind hem toch heel erg mooi geworden!!!!!

19

Nou, misschien een ramp om te maken, maar hij is wel onwijs leuk en die smurfen zijn super gelukt, toch?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

20

De smurfjes zijn super en ondanks dat de taart niet is wat je graag wilde is hij erg leuk geworden!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

21

Hij is heel erg leuk en er is niks van al het gestress te zien!

22

wat een leuke taart ik vind vooral grote smurf goed geboetseerd!
Jammer van het stutten met rietjes ...maar daar heb je al tips voor gekregen!

en 5 euro extar voor zo een vrolijke en leuke taart is weer fijn voor in je potje!! :)

23

Toch leuk al die reacties ;) Ik was de hele dag niet op het forum geweest en ben helemaal verrast ;)

24

Super gesmurft!!!! :thumb:

25

Ik hou van smurfen en ook van deze!Keimooi desondanks de tegenslagen!Vind het stoer hoor!

Groetjes,
Nicole :)