1

Onderwerp: mailtjes via forum terugvinden?

Hoe kan ik mailtjes die ik naar forumleden via het forum heb gestuurd terugvinden?

Ik zie nergens een sendlijst.
Of kijk ik scheel.

Re: mailtjes via forum terugvinden?

nee, die kun je niet terug vinden ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Re: mailtjes via forum terugvinden?

Een sendlijst is iets voor PM's (personal messages) en dat hebben we hier niet, hier gebruiken we de 'Forum-mailer'. Je gebruikt dus alleen de mail-engine, bericht wordt nergens opgeslagen.

In de nieuwe versie van het forum is er wel een optie voor, maar ik weet nog niet of ik die tzt in ga bouwen. Mails belasten nl. niet de database, PM's wel :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: mailtjes via forum terugvinden?

Als je ze wil bewaren is het een kwestie van voor verzenden even kopi

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Re: mailtjes via forum terugvinden?

ja had ik ook moeten doen.
Dank voor de antwoorden. Weer wat geleerd..

6

Re: mailtjes via forum terugvinden?

Of wachten op het antwoord: ik heb nog nooit anders meegemaakt dan dat er met de reply geantwoord wordt, en dan heb je je eigen tekst ook weer terug, toch?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Re: mailtjes via forum terugvinden?

Adrienne schreef:

Of wachten op het antwoord: ik heb nog nooit anders meegemaakt dan dat er met de reply geantwoord wordt, en dan heb je je eigen tekst ook weer terug, toch?

Ja dat is natuurlijk waar.
Maar het is een mail naar Pebbles met een mold-bestelling en ik wilde haar werk besparen door het zelf even uit te rekenen.

Het is geen ramp, maar wel handig om te weten voor de volgende keer.

8

Re: mailtjes via forum terugvinden?

Madre schreef:

Maar het is een mail naar Pebbles met een mold-bestelling en ik wilde haar werk besparen door het zelf even uit te rekenen.

Ah, nee, dan gaat die vlieger natuurlijk niet op... Die tip van Ottolien vind ik ook wel handig, voor geval je niet op het antwoord wilt/kunt wachten!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>