Re: Ja, jullie lezen het goed: Ook ik aan de taart ;-)
Joh, kun je dat mijn vriend niet ff leren (enthousiast maken), denk dat ik het met een gekochte versie moet doen....helaas...
Maare ziet er heerlijk uit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ja, jullie lezen het goed: Ook ik aan de taart ;-)
Joh, kun je dat mijn vriend niet ff leren (enthousiast maken), denk dat ik het met een gekochte versie moet doen....helaas...
Maare ziet er heerlijk uit!
wat? ga je nu een heel jaar geen taarten meer bakken dan. wat jammer!
als ik heel eerlijk ben vind ik een goed gebakken appeltaart het lekkerst, zeker met kruimels!
Mjammie, dat ziet er goed uit, Ruud! En helemaal mooi op de foto gezet, met die room, leuk joh! Krijg er meteen zin in.
En ik ben nu ook erg benieuwd naar dat bijzondere project van Wendy...
Vernoed ik dat dit voor me klaar staat op 17 november, of staat die ander crumble bij de deur?
hij ziet er echt lekker uit
Hmmmmm......daar lust ik ook wel een stukje van !!! 
Lekker!!!!!!!!!!!!
Jammie dat ziet er echt heel erg lekker uit........
jij ziet er lekker uit!!! is hij al op? gheheh kan binnen 15 min bij jullie zijn hoor...
Hmmmm....ziet er goed uit !!!
Grappig trouwens, Erik maakt ook wel eens een taart en dan doet ie ook geen moeite voor de versiering 
Maar ja als ie zo lekker is als ie klinkt dan doe mij ook maar een stuk zonder versiering hoor 
Ziet er h
Ik ruik het ook, hier staat ook een heerlijke appeltaart net uit de oven af te koelen hmmmmmmmmmmm.
Ik vind de foto's geweldig, die kunnen zo in een blad!
Ik krijg er trek van. 
We gaan zo appels halen en man lief gaat de taart maken.
Hmmmm lekker zeg, heb er nu al zin in.
Ziet er h
20 & 21 april 2013 Elf Fantasy Fair
Kasteel De Haar, Haarzuilens.
Voor diegene die graag een stukje willen. Ik ben bang dat hij de komende workshops niet haalt. En er hangen geen appels meer aan de boom..
Oh maar die appels kan ik wel bezorgen hoor maar dan wil ik wel een stukje bij mijn workshop bij Wendy 
Hoewel ik niets te klagen heb hoor nu, die van ons is ook erg lekker 
Oh maar die appels kan ik wel bezorgen hoor
Maar dat zijn geen "Bramley's". En tja die heb je toch nodig voor een Bramley Apple Crumble. 
We kunnen ook een stukje taart uitwisselen 
Of is hij bij jullie al op?
Groetjes, Ruud.
Mmmmm.... appel crumble....mmmmmmmm......
*)
We kunnen ook een stukje taart uitwisselen
Of is hij bij jullie al op?Groetjes, Ruud.
Je kunt er toch een Goudreinet apple crumble van maken?
Maar een stukkie uitwisselen is ook een idee, wij hebben nog staan hoor 
Maar of die door de test komt bij jullie dat is de vraag natuurlijk 
jij ziet er lekker uit!!! is hij al op? gheheh kan binnen 15 min bij jullie zijn hoor...
grappig, ik zie alleen maar een foto van een taart
heb Ruud zelf nog nooit gezien
die van mij komt niet verder dan cake bakken en de botercr
Nee he.....moest je dit nu echt plaatsen??? 
Nu heb ik zooooooooooooo'n trek in een stukje! 
Ziet er echt heeeeeeerlijk uit! 
whahaha.. Wendy meldde het gisteren al maar nu zie ik het met eigen ogen! Ruud aan de bak!! 
Ik vind dat toch inderdaad wel een must ... een man MOET een goede appeltaart kunnen bakken 
Lief kan het ook heul goed 
Trouwens is Bramley geen leuke naam voor een lief klein broertje voor Crumble
:D hahahaha
Wat ziet dat er lekker uit zeg. Hmmmm 
Nou Ruud,
Dit is wel mijn favoriete taart van het hele forum (sorry Wendy...) hij is zeker de lekkerste, want ik hou nml zelf niet van fondant of marsepein... en appelcrumbeltaart is mijn favoriet, met lekker veel appels....mmmm
We hopen nog meer van je bakkunsten te zien en wie weet te proeven tijdens een van Wendy's workshops....
groetjes,
nicolette
Gaat niks boven een heerlijke warme appeltaart en dan met die lekkere saus er nog over !!
Marsepein komt ook je oren uit tegenwoordig...was er vroeger gek op als het Sinterklaas was eindelijk weer marsepein en nu eet ik het haast niet.
Lekker hoor! Jij boft maar Wendy, met zo'n bakkende man.. krijg ik bij ras nooit voor elkaar 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ja, jullie lezen het goed: Ook ik aan de taart ;-)