Onderwerp: Help!! Fondant begint te zweten in de koelkast!!
Ik ben helemaal nieuw hier, moet eerlijk bekennen dat ik de regeltjes en dingen nog niet helemaal heb gelezen, maar ben vandaag plotseling aan een taart begonnen. Stond gister met een klapband langs de kant van de weg en collegaatje heeft mijn reserve wiel eronder gezet om 21.30 savonds... dus heb vandaag een geklapte band in elkaar proberen te zetten..... en naja eerste creatie... was niet geheel ontevreden, maar nu heeft ie 3 uur in de koelkast gestaan, en daarna een half uur in de auto (om te verhuizen, staat nu weer in de koelkast) maar na dat half uurtje auto zat er ineens een klein zweet-laagje op mijn taart (ik weet niet zeker meer of het er al zat toen ie net uit de koelkast kwam of dat het echt na het half uurtje auto is gekomen). Echt aan de buitenkant... Heb gewoon zwarte rolfondant uit zo'n taartwinkeltje gehaald (en eronder zit botercreme, maar het is ook echt de buitenkant)... moet ik me nu zorgen maken of blijft het bij zo'n klein laagje en trekt dat gauw genoeg weer weg?!
Groetjes Willemijn