Onderwerp: Nog iets veranderen?
Heb Dora gepuzzeld. Geprobeerd dit 3D te doen. Wat vinden jullie? Is Dora zo leuk en herkenbaar genoeg of moet ik nog iets veranderen?

Foto is gisterenavond met flits genomen dus kleuren zijn helaas niet optimaal :-(
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog iets veranderen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb Dora gepuzzeld. Geprobeerd dit 3D te doen. Wat vinden jullie? Is Dora zo leuk en herkenbaar genoeg of moet ik nog iets veranderen?

Foto is gisterenavond met flits genomen dus kleuren zijn helaas niet optimaal :-(
Lijkt mij helemaal goed zo... Mooi geworden
Wat is ze mooi!! Helemaal goed!
heel mooi geworden!
Ja?? Wow! Dank jullie wel. Ik was zelf niet zo zeker van m'n zaak... heb altijd het probleem dat ik wel
erg mooi idd
ik vind haar heel herkenbaar, heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt met het haar bij haar linker oor (voor ons rechts dus) volgens mij heeft ze meer een bob-line. sorry ben kapper he
en ik weet natuurlijk niet wat het originele plaatje is. voor de rest vind ik haar helemaal goed
Eeej... da's handig zo'n kapper! Ja hoor... je hebt helemaal gelijk! Ik ben daar vergeten een stukje weg te snijden. Thanks!
Ja dat is Dora hoor!
Niets meer aan doen denk ik, alles wat je nu gaat veranderen wordt alleen maar minder denk ik. dat heb ik tenminste altijd 
Inderdaad dr haar twijfel ik ook aan maar dat is op verschillende plaatjes weer anders dus misschien alleen het puntige een beetje rond maken?
Ik ben ook een pietlut als het om puzzels gaat van zo een bekende dame, die moet dan wel lijken he! Dat doet deze 
That is brilliant...well done
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog iets veranderen?