1 Laatst bewerkt door JanetGL (07-10-2009 13:33)

Onderwerp: Nog iets veranderen?

Heb Dora gepuzzeld. Geprobeerd dit 3D te doen. Wat vinden jullie? Is Dora zo leuk en herkenbaar genoeg of moet ik nog iets veranderen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UUEJT6TQ.jpg

Foto is gisterenavond met flits genomen dus kleuren zijn helaas niet optimaal :-(

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

2

Re: Nog iets veranderen?

Lijkt mij helemaal goed zo... Mooi geworden

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

3

Wat is ze mooi!! Helemaal goed!

Je hart fluitsert, luister goed!

4

heel mooi geworden!

5

Ja?? Wow! Dank jullie wel. Ik was zelf niet zo zeker van m'n zaak... heb altijd het probleem dat ik wel

6

erg mooi idd

7

ik vind haar heel herkenbaar, heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt met het haar bij haar linker oor (voor ons rechts dus) volgens mij heeft ze meer een bob-line. sorry ben kapper he :D en ik weet natuurlijk niet wat het originele plaatje is. voor de rest vind ik haar helemaal goed

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Eeej... da's handig zo'n kapper! Ja hoor... je hebt helemaal gelijk! Ik ben daar vergeten een stukje weg te snijden. Thanks!

9

Ja dat is Dora hoor!
Niets meer aan doen denk ik, alles wat je nu gaat veranderen wordt alleen maar minder denk ik. dat heb ik tenminste altijd :)
Inderdaad dr haar twijfel ik ook aan maar dat is op verschillende plaatjes weer anders dus misschien alleen het puntige een beetje rond maken?
Ik ben ook een pietlut als het om puzzels gaat van zo een bekende dame, die moet dan wel lijken he! Dat doet deze :)

10

That is brilliant...well done