1

Onderwerp: totaal niet geinspireerd, maar wat een reacties...

Ik had het hier al vaker gelezen; je bakt het hele jaar leuke taarten, maar dan is je eigen kindje jarig en dan heb je geen tijd/ben je net taartmoe/is er geen inspiratie of iets anders...

Nu gold dat eens voor mij. Ik wist al maanden dat ik een teletubbies-taart wilde bakken voor de tweede verjaardag van Sanne, onze jongste. Maar toen het zo ver was, was ik zo moe, had ik maar weinig tijd, waren alle vier de kinderen om mij heen aan het druk doen en ondanks dat ik het ontwerp helemaal in mijn hoofd had, kwam er niets degelijks uit mijn handen :nooo

Ik heb uiteindelijk iets gemaakt, maar vond het een monster van een taart. Kon niet wachten tot ie aangesneden zou zijn of nog beter... gewoon helemaal opgegeten!

Gek genoeg was de visite laaiend enthousiast! In de eerste plaats ons meisje, die er geen genoeg van kon krijgen. Ze klom steeds op het aanrecht om er even naar te kijken en er even aan te zitten. Ze nam iedereen die binnen kwam meteen mee naar de keuken om hem te laten zien. En iedereen barste los met complimenten!

Gelukkig was ie lekker, maar qua uiterlijk raakte ie kant noch wal. Jullie zullen me wel begrijpen (taartechnisch is het echt, echt een draak!), maar ik heb wel ontzettend gelachen om die reacties (nu een week later spreken ze er nog over :Y). De enige reden om hem hier te laten zien, is omdat ik zo ontzettend vrolijk ben geworden door de reacties van Sanne. Het was haar mooiste kado en dat deed me toch wel wat!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8X4D3YF7-D.jpg

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

2

Re: totaal niet geinspireerd, maar wat een reacties...

Tja...ik zie dan weer neit waarom het een draak van een taart is? Het enige dat ik bij PO mis zijn de oogjes, die heb je niet "ingekleurd". Voor de rest ziet ie er gaaf uit toch?

3 Laatst bewerkt door kwebbeltje (07-10-2009 13:43)

ik mis de ogen en de schermpjes op de buik. maar ik vind die spiralen helemaal goed ;) daar ben ik gek op.

trouwens. ik vind zowieso de teletubbies draken.... :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

Goed idee, oogjes inkleuren! Da's dan voor de volgende keer...hihi..

Ik bedoelde dat ie niet helemaal in het thema is. Het is een beetje van dit en een beetje van dat, met kleuren die ik toevallig nog had liggen. Het is geen samenhangend geheel. En, eerlijk is eerlijk, door mijn frustatie ook niet zo netjes...

Maar bedankt voor je reactie (heel lief!) en de tip (dat ik daar zelf niet aan gedacht heb...)!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

5

jammer van de niet ingekleurde gezichtjes, maar voor de rest... 't moet toch een tuin voorstellen, dus vind wel dat alles samenpast. Je bent veel te streng voor jezelf!

6

niet zo streng zijn voor jezelf hoor! hij is supergaaf!

Let them eat cake
http://annettes.tk/

7

Nou vind em super leuk zo met die sprieten!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

8

Hij is leuk!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

9

hij is heel leuk hoor.
niks geen draak van een taart

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

ik vind hem ook leuk hoor ( alhoewel ik soms ook de teletubbies wel wat kan doen hahaha), je meisje is er super gelukkig mee en daar doe je het allemaal voor!!!!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

11

ik vind 'm ook leuk, zit zelf ook met een teletubbietaart in mijn "maag". Maar die spiralen is misschien wel een goed idee, dank je wel!

12 Laatst bewerkt door Kaartje (09-10-2009 16:15)

Nou, ik vind hem wel leuk hoor Jo, helemaal geen draak!
En het belangrijkste is toch dat Sanne hem mooi vond, dus dat deel was in ieder geval gelukt. Soms lukt het gewoon niet, heb je geen rust ervoor, gaat het anders dan je wil, en dan kan je niet meer neutraal naar je taart kijken. Maar buitenstaanders (wij dus) kunnen dat wel ;), dus hij is wel gelukt, okee?

Groetjes van Karin

PS Enne nog gefeliciteerd met je kleine meid!