Onderwerp: totaal niet geinspireerd, maar wat een reacties...
Ik had het hier al vaker gelezen; je bakt het hele jaar leuke taarten, maar dan is je eigen kindje jarig en dan heb je geen tijd/ben je net taartmoe/is er geen inspiratie of iets anders...
Nu gold dat eens voor mij. Ik wist al maanden dat ik een teletubbies-taart wilde bakken voor de tweede verjaardag van Sanne, onze jongste. Maar toen het zo ver was, was ik zo moe, had ik maar weinig tijd, waren alle vier de kinderen om mij heen aan het druk doen en ondanks dat ik het ontwerp helemaal in mijn hoofd had, kwam er niets degelijks uit mijn handen
Ik heb uiteindelijk iets gemaakt, maar vond het een monster van een taart. Kon niet wachten tot ie aangesneden zou zijn of nog beter... gewoon helemaal opgegeten!
Gek genoeg was de visite laaiend enthousiast! In de eerste plaats ons meisje, die er geen genoeg van kon krijgen. Ze klom steeds op het aanrecht om er even naar te kijken en er even aan te zitten. Ze nam iedereen die binnen kwam meteen mee naar de keuken om hem te laten zien. En iedereen barste los met complimenten!
Gelukkig was ie lekker, maar qua uiterlijk raakte ie kant noch wal. Jullie zullen me wel begrijpen (taartechnisch is het echt, echt een draak!), maar ik heb wel ontzettend gelachen om die reacties (nu een week later spreken ze er nog over ). De enige reden om hem hier te laten zien, is omdat ik zo ontzettend vrolijk ben geworden door de reacties van Sanne. Het was haar mooiste kado en dat deed me toch wel wat!
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!