Onderwerp: theedoosje met ....
chocolaatjes.
Gemaakt voor een vriendin die pedicure is.

groetjes Ymie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » theedoosje met ....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
chocolaatjes.
Gemaakt voor een vriendin die pedicure is.

groetjes Ymie
Helemaal leuk! Eens een keer wat anders dan anders... Ik had deze chocolaatjes ook op ons kraamfeest, maar dan met roze en witte muisjes erop!
Groetjes,
Mascha
leuk zeg!!mag ik vragen waar je die verf kocht om dat doosje te schilderen?Is dat speciale verf(voeding)
Hee wat gaaf gedaan. Zijn dat bestaande bonbons die je zelf versierd heb? Super idee. Ook je doosje is geweldig.
leuk zeg!!mag ik vragen waar je die verf kocht om dat doosje te schilderen?Is dat speciale verf(voeding)
Ik heb acrylverf gebruikt, was een aanbieding bij de aldi. (24 kleine tubes voor 2,50)
Groetjes Ymie
Hee wat gaaf gedaan. Zijn dat bestaande bonbons die je zelf versierd heb? Super idee. Ook je doosje is geweldig.
Dat zijn idd ijscups, zijn er ook in verschillende smaken en kun je bij super de boer, aldi, jamin, spar e.d kopen)
Is trouwens niet mijn idee, heb ik ook van het forum maar weet alleen niet meer van wie.
Past ook precies 1 doosje en is snel klaar.
Groetjes Ymie
Jaaa die bedoelde ik.. oke geweldig. Ga ik zeker onthouden.. Met mijn vele doosjes hier 
jolanda71 schreef:Hee wat gaaf gedaan. Zijn dat bestaande bonbons die je zelf versierd heb? Super idee. Ook je doosje is geweldig.
Dat zijn idd ijscups, zijn er ook in verschillende smaken en kun je bij super de boer, aldi, jamin, spar e.d kopen)
Is trouwens niet mijn idee, heb ik ook van het forum maar weet alleen niet meer van wie.
Past ook precies 1 doosje en is snel klaar.Groetjes Ymie
Ik weet het wel

Erg leuk, mooie kleur ook !!!!!
Dat ik dit nu pas zie
leuk Ymie zo in bijpassend doosje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » theedoosje met ....