1

Onderwerp: theedoosje met ....

chocolaatjes.
Gemaakt voor een vriendin die pedicure is.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BNHCIEMA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O6WNGUL3.jpg

groetjes Ymie

2

Re: theedoosje met ....

Helemaal leuk! Eens een keer wat anders dan anders... Ik had deze chocolaatjes ook op ons kraamfeest, maar dan met roze en witte muisjes erop!

Groetjes,
Mascha

3

leuk zeg!!mag ik vragen waar je die verf kocht om dat doosje te schilderen?Is dat speciale verf(voeding)

4

Hee wat gaaf gedaan. Zijn dat bestaande bonbons die je zelf versierd heb? Super idee. Ook je doosje is geweldig.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

zoeteke schreef:

leuk zeg!!mag ik vragen waar je die verf kocht om dat doosje te schilderen?Is dat speciale verf(voeding)

Ik heb acrylverf gebruikt, was een aanbieding bij de aldi. (24 kleine tubes voor 2,50)

Groetjes Ymie

6

jolanda71 schreef:

Hee wat gaaf gedaan. Zijn dat bestaande bonbons die je zelf versierd heb? Super idee. Ook je doosje is geweldig.

Dat zijn idd ijscups, zijn er ook in verschillende smaken en kun je bij super de boer, aldi, jamin, spar e.d kopen)
Is trouwens niet mijn idee, heb ik ook van het forum maar weet alleen niet meer van wie.
Past ook precies 1 doosje en is snel klaar.

Groetjes Ymie

7

Jaaa die bedoelde ik.. oke geweldig. Ga ik zeker onthouden.. Met mijn vele doosjes hier :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8 Laatst bewerkt door nnicole1234 (02-10-2009 21:05)

maym schreef:
jolanda71 schreef:

Dat zijn idd ijscups, zijn er ook in verschillende smaken en kun je bij super de boer, aldi, jamin, spar e.d kopen)
Is trouwens niet mijn idee, heb ik ook van het forum maar weet alleen niet meer van wie.
Past ook precies 1 doosje en is snel klaar.

Groetjes Ymie

Ik weet het wel   O-) ;)

Erg leuk, mooie kleur ook !!!!!

9

Mooi gedaan. Leuk met dat paars

10

Dat ik dit nu pas zie :S leuk Ymie zo in bijpassend doosje!