Onderwerp: mijn T&T taartje...en prijs!
Voor het eerst heb ik meegedaan aan een taartenwedstrijd. Telkens had ik me opgegeven en door omstandigheden moest ik dan weer afzeggen. Maar dit jaar niet. Helaas ben ik nog steeds slecht in plannen waardoor ik dus weer midden in de nacht bezig was aan mijn taartje maar ik heb het wel gedaan!
De beurs was echt super! Veel leuke een aardige mensen ontmoet en echt genoten van de gehele dag. En tot mijn verrassing viel ik met mijn taartje nog in de prijzen ook. 2e in de C-klasse.
Ik ben erg benieuwd naar het algehele beoordelingsrapport zodat ik weet wat er volgende keer beter kan.
Ben trouwens helemaal happy met mijn prijs. Een boetseerworkshop bij wendy! Nu wel goed ind e gaten houden als de nieuwe lijst online komt zodat ik een plekje kan reserveren
ps. ik heb de taart dus weer mee naar huis genomen (met toestemming van de organisatie) want deze bleek aan het einde van de beurs door een misverstand niet te zijn aangesneden. (begin van de dag werd gevraagd of ik zelf wilde aansnijden of dat de organisatie dit mocht doen en ik had aangegeven de organisatie zodat ik nog lekker ven op d ebeurs kon struinen maar dit is dus blijkbaar niet gebeurt)
PS2. Ik had me ook opgegeven voor de toppers maar daar geen tijd meer voor dus enkel een elfje gemaakt en neergezet...voelde me wel lullig toen ik al die mooie toppers zag. Nou ja volgend jaar beter