1

Onderwerp: mijn T&T taartje...en prijs!

Voor het eerst heb ik meegedaan aan een taartenwedstrijd. Telkens had ik me opgegeven en door omstandigheden moest ik dan weer afzeggen. Maar dit jaar niet. Helaas ben ik nog steeds slecht in plannen waardoor ik dus weer midden in de nacht bezig was aan mijn taartje maar ik heb het wel gedaan!

De beurs was echt super!   :thumb:  Veel leuke een aardige mensen ontmoet en echt genoten van de gehele dag. En tot mijn verrassing viel ik met mijn taartje nog in de prijzen ook.  2e in de C-klasse.

Ik ben erg benieuwd naar het algehele beoordelingsrapport zodat ik weet wat er volgende keer beter kan.

Ben trouwens helemaal happy met mijn prijs. Een boetseerworkshop bij wendy! Nu wel goed ind e gaten houden als de nieuwe lijst online komt zodat ik een plekje kan reserveren :)

http://www.sweetexpression.nl/images/m_023.jpg

http://www.sweetexpression.nl/images/m_052.jpg

http://www.sweetexpression.nl/images/m_235.jpg

ps. ik heb de taart dus weer mee naar huis genomen (met toestemming van de organisatie) want deze bleek aan het einde van de beurs door een misverstand niet te zijn aangesneden. (begin van de dag werd gevraagd of ik zelf wilde aansnijden of dat de organisatie dit mocht doen en ik had aangegeven de organisatie zodat ik nog lekker ven op d ebeurs kon struinen maar dit is dus blijkbaar niet gebeurt)

PS2. Ik had me ook opgegeven voor de toppers maar daar geen tijd meer voor dus enkel een elfje gemaakt en neergezet...voelde me wel lullig toen ik al die mooie toppers zag. Nou ja volgend jaar beter :)

2

Re: mijn T&T taartje...en prijs!

Dit is ook wel een ongelofelijk schatje... Gefeliciteerd met je prijs, geniet ervan! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Mooie taart, heb hem ook in t echie gezien. Gefeliciteerd! En bij een prijs hoort gebak, dus dat kwam dan toch goed uit dat hij niet aangesneden is? Had je wat te trakteren thuis!

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

4

Die is erg mooi. Mijn moeder was helemaal weg van deze.

5

Echt heel mooi! En proficiat met je prijs!

Wat ik wel een beetje raar vind, is dat als anderen soms niet begrijpen op welke manier de jury de klasses indeelt, ze dan direct te horen krijgen dat het niet alleen te maken heeft met hoe de taart er uitziet, maar (en zelfs nog meer) de smaak ervan. En die van jou is niet aangesneden? Hoe hebben ze die dan kunnen proeven?

Is gewoon een bedenking van me... Ik was er niet en het doet zeker geen afbreuk aan jouw taart, want die vind ik echt prachtig!
Leuk ook dat je een foto van jezelf er hebt bijgeplaatst!

6

Wat is prachtig lief taartje!

Jammer dat ik je gemist heb!

7

Wat een leuke taart! En een gave prijs.

Groetjes Elise

8

Wat een schattig lief taartje! Gefeliciteerd!!

Groetjes Willy

9

Frumpje schreef:

Wat ik wel een beetje raar vind, is dat als anderen soms niet begrijpen op welke manier de jury de klasses indeelt, ze dan direct te horen krijgen dat het niet alleen te maken heeft met hoe de taart er uitziet, maar (en zelfs nog meer) de smaak ervan. En die van jou is niet aangesneden? Hoe hebben ze die dan kunnen proeven?

Er moest ook een proeftaartje worden ingeleverd bij de jury, hetzelfde als de taart, wel bekleed maar niet gedecoreerd.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

10

Oooh ja, deze was ook supermooi!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

11

Van harte gefeliciteerd met je welverdiende prijs!!
Leuk om een keertje naar Wendy te gaan; geniet er maar lekker van!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

12

Gefeliciteerd hoor. Het was ook een mooie nette taart. Met hele mooie blaadjes en roosjes! ;)
Ik zie je zaterdag! Nu verder met de voorbereiding van je examenwerkstuk!!!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

13

Gefeliciteerd! Ziet er erg mooi uit!

14

die vond ik ook superlief! en idd, niemand sneed em aan, tja, jammer voor ons maar beter voor jou :D misverstandje dus, kan gebeuren
nogmaals gefeliciteerd!

groetjes José

15

Gefeliciteerd met je prijs!
Het is een schatig taartje.
Bof jij even dat je taart nog door het misverstand ook nog eens mee naar huis kon.

Groetjes,
Annette (van de Bruidspauwtaart bij T&T)

Groetjes v. Annette.

16

Wat een schetig taartje!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

17

Lieve taart, gefeliciteerd met je prijs.

Toen je de prijs op ging halen stond ik vlak naast je, maar had geen idee wie je was. Terwijl ik een poos geleden nog bij je thuis was om een taart te brengen voor de veiling van de opkikker, weet je dat nog. Pas nu zie ik het, dom dom dom.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

18

Heel lief taartje. Gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

19

hij is zo mooi!!!!!!!!!!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

20

mamaricky schreef:
Frumpje schreef:

Er moest ook een proeftaartje worden ingeleverd bij de jury, hetzelfde als de taart, wel bekleed maar niet gedecoreerd.

*)

aaaaaaaah! :D

21

Ik vond het een ontzettend lieve en mooie taart met dat baby'tje erop, knap!! En gefeliciteerd met je prijs, welverdiend!!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

22

Wat een mooi taartje, echt heel lief!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

23

Gefeliciteerd met je prijs. Het is een heel mooi taartje.

Groetjes, Elly

24

Gefeliciteerd! 't Was 'n heel mooi taartje!

Leer van gister, droom van morgen, leef vandaag!
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian

25

Een mooie taart,vindt het leuk gedaan die blomen en blaadjes!