26

Re: Is mijn sugargun wel goed?

Bij mijn gun is het eigenlijk ook het al bekende verhaal... ben er dan ook niet zo blij mee als dat ik hoopte. Ik knijp ook, dan komt er een sliert uit maar dan stopt 't weer en moet ik dus ook de zwarte knop aandrukken (bij knijpen alleen is er dan geen druk meer) Baal hier best van, want als je de positie van je handen moet veranderen, breekt het sliertje vaak... Ik dacht steeds dat ik iets verkeerd deed, omdat anderen zeggen dat ze m

I don't believe in low fat cooking! (and baking)

27

de mijne doet het dus ook niet zoals verwacht (staat ook ergens een topic over open) - ik zal straks eens kijken of ik ook een zwarte knop erop heb... ik dacht dus ook dat het veeeel makkelijker was!

28

Joehoe,
Gisteren taart gemaakt en de sugargun weer geprobeerd. Hij deed het goed :):):) Alle gedoe verdwenen als sneeuw voor de zon. Dus dames, goed oefenen, beetje crisco aan de binnenkant, marsepein goed warm kneden en de sugargun wordt je beste vriend :Y:Y:Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

29 Laatst bewerkt door Carin (15-08-2009 20:39)

Nou, die van cecie is dus echt niet helemaal jofel hoor :(
En de plaatjes zitten goed ten opzichte van het palletje enzo ;). Maar toch doet 'ie het niet zoals de mijne. Ik ga volgende week thuis mijn gun weer eens uit de kast halen en 'm eens goed bekijken om te zien of er misschien iets is wat er anders uitziet als bij die van cecie.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

30 Laatst bewerkt door ang (02-10-2009 13:22)

Hallo,

Ik heb sinds gisteren ook de sugargun gekocht,maar bij mij doet die het ook niet zoals het moet!Het stokje met zwarte knopje moet ik steeds handmatig aanduwen???
Het gaat niet automatisch.Toen ik hem al uit de verpakking haalde deed die het niet zonder marsepein of fondant
En als ik dan naar de how to kijk waar ze haartjes maken dan hoeft die er maar in te knijpen en de sliertjes komen eruit!
En inderdaad als je onder het knijpen weer even op de zwarte knop moet duwen,breekt het sliertje af!
Heb er nu al spijt van dat ik hem heb gekocht,maar misschien komt t nog een keer goed.

groetjes Angelique.

31

Hoi!
Mijn sugar gun kwam gisteren binnen en dus ook gelijk (leeg) geprobeerd. En net als bij Angelique, gaat ie ook niet automatisch. Het stokje met de zwarte knop veert elke keer terug, waardoor je hem handmatig door zou moeten drukken.
Vanavond maar eens proberen met wat marsepein erin... hopelijk doet ie het dan wel.

Wat me wel opviel, was dat er op de verpakking staat dat er 4 plaatjes in moeten zitten. Maar bij mij zitten ermaar 2 in :think:
Zou dat het probleem zijn?

Saskia

32

Even een updateje over mijn sugar gun. Ik heb de gun toch nog een keer uit elkaar gehaald en het kleine veertje omgedraaid en er weer in gezet en hoera! Hij doet het weer.

Groetjes, Elly

33

met fondant kreeg ik er ook echt niks uit.. met marsepein doet ie het wel goed.

34

saskia75 schreef:

Hoi!
Mijn sugar gun kwam gisteren binnen en dus ook gelijk (leeg) geprobeerd. En net als bij Angelique, gaat ie ook niet automatisch. Het stokje met de zwarte knop veert elke keer terug, waardoor je hem handmatig door zou moeten drukken.
Vanavond maar eens proberen met wat marsepein erin... hopelijk doet ie het dan wel.

Wat me wel opviel, was dat er op de verpakking staat dat er 4 plaatjes in moeten zitten. Maar bij mij zitten ermaar 2 in :think:
Zou dat het probleem zijn?

Saskia

Bij mij zitten er wel 3 in(of zijn het er toch 4..is moeilijk te tellen) :/
Ben dol op mijn gun!! Heb dus echt een topgun :D
Gewoon 1 keer knijpen en als je geen druk meer hebt weer knijpen. Zwarte dopjes hoef ik niet in te duwen, alleen om hem op je marsepein te krijgen in het begin.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

35

De mijne heeft (gelukkig) ook geen mankementen. Als ik de fondant erin heb gestopt duw ik eerst het stangetje naar beneden, totdat deze de fondant tegenkomt en daarna begin ik te knijpen! Werkt super!

na alle berichten die er zijn verschenen over de gun was ik wel wat huiverig toen ik hem voor mijn verjaardag kreeg http://hondenhuys.nl/forumsmilies/nagelbijten.gif                 , maar:

Hij werkt perfekt!!

Arnhems Meisje 2008

37

Heb hem van het weekend dus met marsepein geprobeerd en inderdaad! Even goed aandrukken en hij werkt perfekt!!!

HOERA!

Saskia