1

Onderwerp: Profiel verwijderen.

Ik ben van naam gewijzigd en wil nu mijn oude profiel verwijderen hoe doe ik dit?
Ik heb trouwens geen manier gevonden om je oude profielnaam om te zetten dus vandaar dat ik een geheel nieuwe heb aangemaakt.

Oude profiel: starbelly
Nieuwe profiel: Hippe Cake

Een koekje van eigen deeg smaakt thuis zoals het overal smaakt

2

Re: Profiel verwijderen.

Oh, deze vraag stond er ook nog, ik heb je andere topic verplaatst naar Babbel.

We doen hier niet aan profiel verwijderen, en zelf wijzigen kan inderdaad niet. Ik ben zelf niet zo van het naamswijzigen als je langer bent geregistreerd. Maar in duidelijke gevallen doe ik dat soms wel. Daarmee blijven dan ook gewoon je eigen berichten behouden onder je eigen (nieuwe) naam en geef ik je een tijdelijke ondertitel zodat voor iedereen duidelijk is wie je was. Altijd handig :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Profiel verwijderen.

Ja ik had mijzelf ookal een ondertitiel gegeven via de handtekening, het is puur omdat ik nu een officiele naam heb, en eerder niet. Verder zit er niets achter :)

Een koekje van eigen deeg smaakt thuis zoals het overal smaakt

4

Re: Profiel verwijderen.

Maar nu post je weer met je oude naam :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Profiel verwijderen.

Ik vind het ook nooit zo handig als mensen ineens nieuwe namen hebben :S Je kan altijd wel je oude naam gebruiken en dan een nieuw avatar (wat je zelf nu ook hebt hierboven)...

Er zijn namelijk heel veel mensen die na een poosje professioneel gaan en dan een nieuwe naam zouden kunnen nemen, maar dat is onhandig voor iedereen (vind ik).

Mijn website: Presentaart

6

Re: Profiel verwijderen.

Wist je dat er ook al een hippe taarten site bestaat...

Een goedbedoelde tip ;)

7

Re: Profiel verwijderen.

Als ik klik kom ik op hyves. Op een homepage en zie allemaal dingen van mezelf

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Re: Profiel verwijderen.

Je bedoelt je eigen hyves of foto's van jouw taarten?

I'm not bossy, I just have better ideas...

9

Re: Profiel verwijderen.

Om de homepage van mijn hyves

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Re: Profiel verwijderen.

Ja ik kom ook bij de mijne terecht. Denk dat de hyves nog niet is gemaakt of zo... Dan verwijt hij automatisch naar de homepagina en als je ingelogd bent je eigen homepagina.

I'm not bossy, I just have better ideas...

11

Re: Profiel verwijderen.

Nee, je moet gewoon je naam behouden hoor...
Er is geen hond die me kent zonder die  een,twee,drie,vier achter mijn naam :S :lol: :lol: :lol:

12

Re: Profiel verwijderen.

Ik heb ook een nieuw profiel *oops*
Mijn oude mailadres hapert steeds en ik kreeg het niet voor elkaar om mijn mailadres te wijzigen hier (blond :lol: . )
Ik was voorheen Humphy maar nog niet bekend geloof ik ;)

13 Laatst bewerkt door Pooh (01-10-2009 19:46)

Re: Profiel verwijderen.

MamaMirjam schreef:

Ik heb ook een nieuw profiel *oops*
Mijn oude mailadres hapert steeds en ik kreeg het niet voor elkaar om mijn mailadres te wijzigen hier (blond :lol: . )
Ik was voorheen Humphy maar nog niet bekend geloof ik ;)

Als je Marianne mailt kan zij misschien wel even toveren voor je :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

Re: Profiel verwijderen.

Ik wil nu gewoon mijn eigen naam houden (mirjam) maar misschien kan ze mijn oude account verwijderen zodat ik dat mailadres weer kan gebruiken. Of in dat account mijn naam  veranderen en deze verwijderen. E-mail doet het nu weer goed, lag aan mij. *oops*

15

Re: Profiel verwijderen.

Hoi Mirjam, ik heb je topic even bij Marianne onder de aandacht gebracht :) Zodra ze tijd heeft zal ze er even naar kijken denk ik.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

16

Re: Profiel verwijderen.

Ik heb liever een andere volgorde van handelen, maar goed.

Humphy is weg, MamaMirjam heeft de posts van Humphy en het email-adres kun je dus weer wijzigen. Kun je zelf doen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag